T. Thøgersen Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Kaster inn noen flere E30, bare for å irritere superturbodiesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Ett par biler jeg har sett på/ved Ringen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Har du sett noe så nydelig... klassisk folkelig BMW på sitt aller beste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Den var nydelig Fredrik. Riktige bokstaver i skiltnummeret også gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Ikke enda Men er det noen som vet fargen på M5felgene på den blå E36en rett over her? Jeg skal pusse opp noen slike og tenkte å sette dem på E46en. Bestilt coilovers til den også nå Kanskje det står i tråden til den, prosjektet hans ligger ute på Stanceworks en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Den var nydelig Fredrik. Riktige bokstaver i skiltnummeret også gitt. +1. Tidløs klassiker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 En kul filmsnutt med E30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Kanskje det står i tråden til den, prosjektet hans ligger ute på Stanceworks en plass. Helt sikkert. Den nettsiden du sikter til har jeg aldri vært inne på Og gidder ikke heller Får heller bruke google Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 gammelt er godt alle bildene funnet på Retro Rides, vet ikke helt om en burde reklamere for et annet forum? men er et engelsk forum for "gamle&halvgamle biler" a'la slike jeg har postet,og helt frem til slutten av 90talet omtrent? er mye gøy lesestoff og bildetråder. ikke så veldig mye Bmw da men? men uansett, her er en link http://retrorides.proboards.com/index.cgi oi oi oi, fyste lave e23 i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Og her har du trådens laveste E30.. Og må jo ha med ett før-bilde også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Ser deg og høyner med en E36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Eisenmann eksos ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Ser deg, og forlenger med en annen variant. Og noen andre godbiter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Det er noe veldig spesielt med E30 M3.. En helt egen greie i forhold til resten. Rå bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Det er noe veldig spesielt med E30 M3.. En helt egen greie i forhold til resten. Rå bil. Er jaggu enig. Godt jeg har en som skal se dagens lys sommer 2012. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå