Snusfenrik Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Snakket om saken før det, mens hun skapte seg. Men helt riktig det, har tippet kraftig over i Gubben sin favør nå.
HotBmw Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 ingen som tok den at hotbmw er en bruker hun har opprettet for å "støtte" seg selv?For helvete, dette her er så lavmål at det nesten gjør vondt! Jeg har klart å bannlyse paradise hotel fra tv'en når jeg er i rommet,men nå skummer dritten over inn hit også? Du burde skamme deg,crazygirl - i alle fall slik saken stiller seg nå. Politiet ja, de kommer sikkert til å ta deg kjempeseriøst. Har du noen falske voldtektsanklager på rullebladet også,eller? Hva er det du sier? Jeg ble medlem her i dag pga jeg har kjøpt meg en Bmw i helgen og han jeg kjøpte bilen av anbefalte dette stedet. Dette begynner å bli slemt
316 Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Grattis med bil, hva kjøpte du? Bilder? Velkommen til forumet!
Wacman Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Om jeg tar feil,skal jeg være snar til å beklage det hele - begynner å ta litt av nå ja,det skal jeg innrømme. Det saken ser ut til å være nå,er nemlig noe som skjedde en kamerat av meg,pga en hevngjerrig dame - og det helvetet som fulgte den saken var ikke noe jeg vil unne min verste fiende. Så jeg blir litt revet med. Men jeg syns fortsatt det er litt rart at en dagsfersk bruker hiver seg inn i denne tråden med både kunnskap om fargen på bilen de krangler om,samt støtter henne når ting ser ut til å gå ganske dårlig i måten saken(e) hennes er bitt fremstilt og mer eller mindre punktert.
noekult Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Kan admin bekrefte/avkrefte at hotbmw og crazygirl IKKE har samme ip eller noe sånnt ? +1...
Marius2002 Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Egentlig, etter min mening så burde bare tråden ligge død eller fjernes. Dette er egentlig en sak som burde tas opp mellom de to partene, og de "eventuelle" grove meldingene burde tas opp med Admin. Fordi at så snart noen mener en ting og ikke er enig med den ene blir det plutselig æreskrenkelse, og så får man i retur at man gjør noe ulovlig. Dette er et åpent forum og folk må få si sitt (sålenge det ikke er direkte personangrep) og få ha sine egne til det motsatte er bevist. Har selv gjort opp en mening slik som alle andre, men blir vel æreskrenkelse om jeg forteller den, håpløst. Men litt vittig lesestoff skal jeg jo innrømme det er da, selv om situasjonen ikke er det.
HotBmw Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Grattis med bil, hva kjøpte du? Bilder? Velkommen til forumet! Takk for det! Jeg har kjøpt med en BMW 5-serie 525 tds 1993 modell! Skal legge ut bilder når jeg har fått vasket den litt:D
S.Arnesen Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Egentlig, etter min mening så burde bare tråden ligge død eller fjernes. Dette er egentlig en sak som burde tas opp mellom de to partene, og de "eventuelle" grove meldingene burde tas opp med Admin. Sitter med lignende tanker Føler at dette er en tråd som burde vært stengt for lengst, slik at det ikke hadde gått så langt som nå. Dette nærmer seg en situasjon der admin/moderator bør ta tak i dette og konfrontere den/de som har brukt forumet til slikt. Det er veldig lett å skaffe bevis for begge parter i denne situasjonen, men frykter at det kun er en part som har lyst til å legge frem noen bevis her. Jeg bruker ordet frykter da jeg syns det er veldig synd at slik skal skje på dette forumet som veldig mange av oss bruker mye tid på, og vi vil jo alle at dette forumet skal få beholde den integriteten og høye kvaliteten som bimmers har i dag...
Marius2002 Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Føler at dette er en tråd som burde vært stengt for lengst, slik at det ikke hadde gått så langt som nå.
PenguiN- Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Dette nærmer seg en situasjon der admin/moderator bør ta tak i dette og konfrontere den/de som har brukt forumet til slikt. Det er veldig lett å skaffe bevis for begge parter i denne situasjonen, men frykter at det kun er en part som har lyst til å legge frem noen bevis her. Jeg bruker ordet frykter da jeg syns det er veldig synd at slik skal skje på dette forumet som veldig mange av oss bruker mye tid på, og vi vil jo alle at dette forumet skal få beholde den integriteten og høye kvaliteten som bimmers har i dag... KORREKT, men i feil sammenheng. Det som ødelegger integriteten og kvaliteten, er det det at vi ber om bevis NÅR en bruker legger fram slike påstander som det er blitt gjort her? NEI. Det er når en bruker velger å "baksnakke" en annen bruker UTEN noe form form for bevis. DET er det saken dreier seg om nå. Tråden har gått over ende fordi parten som har ballen nå burde gjøre sitt neste trekk, men av en eller annen grunn får vi kun slettede innlegg, flåsete innlegg, og man må jo for faen kunne få lov å lure på hvorfor denne personen IKKE er like intressert som gubben i å "renvaskes"? Dette er ingen tilfeldig tråd, er ikke noe som skjøt ut av klar himmel, denne tråden var 100% laget for å sverte gubben og da burde trådstarter tåle å få det i fleisen når det gikk til Helve.. Men for all del, så fort admin kommer på banen ønsker iallefall JEG svar på 3 ting: 1: Hvilken korrespondanse har det egentlig vært fra trådstarter til admin/moderatorer? 2: Skal bruker utestenges ? 3: Hvordan skal vi unngå dette i framtiden?
S.Arnesen Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Dette nærmer seg en situasjon der admin/moderator bør ta tak i dette og konfrontere den/de som har brukt forumet til slikt. Det er veldig lett å skaffe bevis for begge parter i denne situasjonen, men frykter at det kun er en part som har lyst til å legge frem noen bevis her. Jeg bruker ordet frykter da jeg syns det er veldig synd at slik skal skje på dette forumet som veldig mange av oss bruker mye tid på, og vi vil jo alle at dette forumet skal få beholde den integriteten og høye kvaliteten som bimmers har i dag...KORREKT, men i feil sammenheng. Det som ødelegger integriteten og kvaliteten, er det det at vi ber om bevis NÅR en bruker legger fram slike påstander som det er blitt gjort her? NEI. Det er når en bruker velger å "baksnakke" en annen bruker UTEN noe form form for bevis. DET er det saken dreier seg om nå. Tråden har gått over ende fordi parten som har ballen nå burde gjøre sitt neste trekk, men av en eller annen grunn får vi kun slettede innlegg, flåsete innlegg, og man må jo for faen kunne få lov å lure på hvorfor denne personen IKKE er like intressert som gubben i å "renvaskes"? Formulerte jeg meg så dårlig at du måtte rette på meg og forklare akkuratt det jeg prøvde å få frem altså
Crayzygirl Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Men herregud da.Kan dere ikke bare la saken dø ut da! Nå er det jo dere som lager et helvete her inne.Spesielt PenguiN-. Jeg har meldt meg helt ut av dette,men virker ikke ut som dere har gjort det
S.Arnesen Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Men herregud da.Kan dere ikke bare la saken dø ut da!Nå er det jo dere som lager et helvete her inne.Spesielt PenguiN-. Jeg har meldt meg helt ut av dette,men virker ikke ut som dere har gjort det Nå har jo du satt igang alt dette, og du satt igang dette for at folk skulle engasjere seg, men når folk engasjerer seg så vil du at folk skal glemme det? Har du hørt historien om Gutten som ropte ulv?
Wacman Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Der er jeg enig med S.Arnesen, du kan ikke starte noe sånt, stoppe midt i,slette innlegg og så si at du har lagt dette dødt. Det er ganske drøyt det du anklager gubben for og ganske pussig at du nå bare vil at det skal "gå over av seg selv bare det blir stille".
PenguiN- Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Jeg skal prøve å melde meg ut av denne samtalen, men avslutter med ett sitat: "kan dere ikke bare la søken dø ut!" Høres det ut som setningen til en som har blitt tatt med buksa nede forann hele bimmers forumet USKYLDIG?.
Anbefalte innlegg