Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Men herregud da.Kan dere ikke bare la saken dø ut da!

Nå er det jo dere som lager et helvete her inne.Spesielt PenguiN-.

Jeg har meldt meg helt ut av dette,men virker ikke ut som dere har gjort det

Nå har jo du satt igang alt dette, og du satt igang dette for at folk skulle engasjere seg, men når folk engasjerer seg så vil du at folk skal glemme det? Har du hørt historien om Gutten som ropte ulv?

Nå må du fader meg slappe av litt!

Dere lagde deres egen historie!

Skrevet
Jeg skal prøve å melde meg ut av denne samtalen, men avslutter med ett sitat:

"kan dere ikke bare la søken dø ut!"

Høres det ut som setningen til en som har blitt tatt med buksa nede forann hele bimmers forumet USKYLDIG?.

Hun er jo ikke uskyldig... Ingen som er uskyldig som prøver å svartmale alt så inni helvete først, for så å slette alle sine innlegg... Hvor er logikken med det? En som er uskyldig vil ha sitt på det tørre ved å ha det stående svart på hvitt... Dere ser jo selv hva Gunnar har svart på PM'n fra "Gubben" så hvorfor lurer dere fortsatt på hvem dere skal tro på?

Skrevet

Ja, for du kan jo ikke prøve å motbevise det? Ved å legge ut screenshot av de fæle meldingene som du liksom skal ha fått? Hvilken administrator har du meldt i fra til? Gunnar har ikke hørt NOEN TING!

Skrevet
Ja, for du kan jo ikke prøve å motbevise det? Ved å legge ut screenshot av de fæle meldingene som du liksom skal ha fått? Hvilken administrator har du meldt i fra til? Gunnar har ikke hørt NOEN TING!

Jo,,jeg kan faktisk bevise det,men vil bare se at dere driter dere ut først!da ser man hvordan mennesker som er her inne.

Ikke Gunnar jeg skrev til nei.Han har ikke lest pm mitt enda,da det står som ulest!

Skrevet

Så, Etter du skrev her at du hadde sendt PM så gikk altså gubben og sendte PM til gunnar.

Gunnar leser pm`en til gubben og svarer han. MEN han svarer ikke på din pm som ble sendt før gubben sin OG Gunnar sjekker ikke innboks etter liknende PM da gubben nevner "har du fått en pm fra crazygirl?" liknende setning i sin pm?

Noen som har nr til gunnar og kan be han sjekke pm?

Skrevet

Jo,,jeg kan faktisk bevise det,men vil bare se at dere driter dere ut først!da ser man hvordan mennesker som er her inne.

Ikke Gunnar jeg skrev til nei.Han har ikke lest pm mitt enda,da det står som ulest!

Hmm, utifra hvilken moderatorer som som ikke har vært pålogget siden denne tråden tok av så må det være Nautiluz eller Space du har sendt pm til da? Maze og R.andersen har jo allerede bekreftet at de ikke har fått noen pm av deg, Kanskje jeg skal sende de melding eller ringe de og be de lese pm'n, slik at en av de kan bekrefte story'n din for oss :)

Edit, la til litt ekstra.

Skrevet

Hvis du er uskyldig, hvorfor ikke bevise din uskyld ved å fremlegge f.eks print screen? Det tidligere "beviset" ditt beviser ingenting. For mitt vedkommende virker det som om du trenerer og trenerer i håp om at saken skal dø ut.. Stå for feilene du har gjort!

Skrevet

Crayzygirl: bsflag.gif

Skrevet
Så, Etter du skrev her at du hadde sendt PM så gikk altså gubben og sendte PM til gunnar.

Gunnar leser pm`en til gubben og svarer han. MEN han svarer ikke på din pm som ble sendt før gubben sin OG Gunnar sjekker ikke innboks etter liknende PM da gubben nevner "har du fått en pm fra crazygirl?" liknende setning i sin pm?

Noen som har nr til gunnar og kan be han sjekke pm?

Men hallo da!!!Sier jo til deg at jeg IKKE har sendt pm til Gunnar,men en annen moderator,men han har ikke lest pm mitt!

Skrevet
haehaehae, dauer.

Men s.arnesen, se mitt innlegg ang siste utsagnet til crazygirl.

Jepp,så det rett etter jeg skrev innlegget :) men hun skriver jo at det ikke er Gunnar hun har sendt det til. Da sitter vi igjen med [space] eller Nautiluz som kan bekrefte det for oss :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...