D.C.V Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Jeg har vært helgependler i hele fjor, og pendlet ca 15200km.. Er det noe å hente på det? Og må det dokumenteres?
Tore Diesel Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 En feil har oppstått. Du er innlogget, men vi klarer ikke å sende deg til tjenesten. Vennligst avslutt nettleseren og prøv på nytt. Innloggingssiden MinID kan ikke åpnes som favorittlink/bokmerke. Hva betyr dette? Prøvde du dette: Lukke nettleseren og åpne på altinn.no bruk passordet du opprettet, så kommer du videre med noen trykk.
Lapin Kulta Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 En feil har oppstått. Du er innlogget, men vi klarer ikke å sende deg til tjenesten. Vennligst avslutt nettleseren og prøv på nytt. Innloggingssiden MinID kan ikke åpnes som favorittlink/bokmerke. Hva betyr dette? Prøvde du dette: Lukke nettleseren og åpne på altinn.no bruk passordet du opprettet, så kommer du videre med noen trykk. Jeg gjorde det. Brukte samme passord som jeg brukte når jeg søkte på VGS, og fikk en kode tilsendt på SMS. Er ikke det rett fremgangsmåte, eller må jeg opprette noe ny bruker?
Eksos Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Hmm, jeg får ikke det til.. Kommer bare innpå menyen der jeg kan gjøre endringer.. Får også opp selvangivelsen slik jeg får sett på den, men der står ingenting om hva jeg får tilbake (evt. må betale)
Tore Diesel Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Hmm, jeg får ikke det til.. Kommer bare innpå menyen der jeg kan gjøre endringer.. Får også opp selvangivelsen slik jeg får sett på den, men der står ingenting om hva jeg får tilbake (evt. må betale) Ligger bare gamle meldinger inne i mottatt boksen din også?
flobben Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Hmm, jeg får ikke det til.. Kommer bare innpå menyen der jeg kan gjøre endringer.. Får også opp selvangivelsen slik jeg får sett på den, men der står ingenting om hva jeg får tilbake (evt. må betale) Ligger bare gamle meldinger inne i mottatt boksen din også? sjekk menyen på venstre side, skatter og avgifter --> skatteoppgjør..... der fant jeg min. Ellers veldig funny at de har lagt ut advasel om at pga stor pågang så er serveren treg. Skulle da virkelig tro at de hadde råd til noen brukbare servere som taklet litt forsøk på innlogging.
Ellingsen B. Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Fikk igjen her også gitt og det før lån var satt opp.. Men det er jo 850.000 som får smell. Ingen BMW-eiere?
Torek Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Jeg har vært helgependler i hele fjor, og pendlet ca 15200km.. Er det noe å hente på det? Og må det dokumenteres? Dvs. at du bodde borte i ukene og var hjemme(der du har folkeregistrert adresse) i helgene? Isåfall så er det en del å hente på det ja. Du trenger ikke å dokumentere det. Bare skriv opp hvor mange km du har kjørt til-og fra jobb igjennom hele året og send inn
cheron Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Fikk igjen her også gitt og det før lån var satt opp..Men det er jo 850.000 som får smell. Ingen BMW-eiere? Lånet/gjelda på hus/leilighet var ikke oppført på din selvangivelse? Samme her, stussa på det. Trodde den skulle bli fylt opp fra før? Blir enda mer tilgode når drøyt 2 mill i gjeld skal føres opp....
Ellingsen B. Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Fikk igjen her også gitt og det før lån var satt opp..Men det er jo 850.000 som får smell. Ingen BMW-eiere? Lånet/gjelda på hus/leilighet var ikke oppført på din selvangivelse? Samme her, stussa på det. Trodde den skulle bli fylt opp fra før? Blir enda mer tilgode når drøyt 2 mill i gjeld skal føres opp.... Det samme skjedde i fjor. Da fikk jeg først DEN smellen, men etter jeg førte opp alt av lån ble det mye til gode. De har igjen klart det å glemme huslånet..men denne gangen var jeg på pluss siden uten at det var ført opp..
Tore Diesel Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 sjekk menyen på venstre side, skatter og avgifter --> skatteoppgjør..... der fant jeg min. Da kan du umulig være inne på altinn.no, for der finner jeg ikke den menyen til venstre.
316 Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Jeg har vært helgependler i hele fjor, og pendlet ca 15200km.. Er det noe å hente på det? Og må det dokumenteres? Dvs. at du bodde borte i ukene og var hjemme(der du har folkeregistrert adresse) i helgene? Isåfall så er det en del å hente på det ja. Du trenger ikke å dokumentere det. Bare skriv opp hvor mange km du har kjørt til-og fra jobb igjennom hele året og send inn Hvordan bodde du da du var på jobb? Det er viktigere enn selve pendlingen. Jeg bodde på brakke i hele fjor (hadde ikke diett da) og helgependlet. Fikk igjen mer for brakkelivet enn for pendlingen, men ingenting måtte dokumenteres. Det som dog var litt kjipt var at jeg ikke fikk igjen penger før utpå høsten fordi de måtte kontrollregne på det.
Torek Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Jeg bor i leilighet men fikk både diett- og kjørepenger. Var faktisk ikke klar over diett-pengene før hu kjerringa sa at jeg hadde krav på det.
Larsinnj Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 En feil har oppstått. Du er innlogget, men vi klarer ikke å sende deg til tjenesten. Vennligst avslutt nettleseren og prøv på nytt. fikk denne jeg også. Lukke nettleseren og åpne på altinn.no bruk passordet du opprettet, så kommer du videre med noen trykk. Får bare opp feil passord når jeg prøver det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå