///Simon Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Har den blitt skutt med av haggle? Epic!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Har den blitt skutt med av haggle? Nei, bilen var for stor til å få plass inni hagla meh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Hahaha !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Har den blitt skutt med av haggle? Nei, bilen var for stor til å få plass inni hagla meh hehe:P:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Syyykt fett det der! Har så sansen for rat denne var jo perfekt! Hadde vært fett med no kraftig sugemotor eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 da tror jeg den hadde knekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Trenger en polering :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 rat =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Rått! Hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2010 Kjeder bæsjen av meg på jobb, så tenkte å oppdatere litt, bare for å minne litt <3 savner den bilen som faen, fikk ikke hatt den så lenge, endte med at jeg sto som bil nr.1 på rød lys og i motsatt retning nr.1 bil sto Biltilsynet bil, så fikk innkallelse som det sto: "vi ber om at kjøretøyet vises nyvasket" så jeg ringte å sa jeg var på jobb gang og utsatte det gang etter gang, plutslig en mandag morgen kl.0810 sto to politimenn på døra å skulle hente skilta.. --- JØØØVLI synd jeg ikke har noe bilde av hullet i innerskjermen bak, hadde jeg kidnappa noen kunne de LETT krabba ut der, så venta bare på demperfeste skulle skræke og dempern stå opp i ruta. PLuss at traversen bak var vEldig dårlig.,.. bilde.. MEEEEEEEN, d står en ny rat for tur hjemme i gården.. 2 faktisk, men har bare plan for den ene ----Traversforing er akkurat ikke med til høyre i bilde her.. så , jess, fin den traversen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Haha, finner det så ironisk at du har så god smak, både på strøkne E30'er og ratlook E30'er. Var vel egentlig best at skiltene ble tatt fra deg på den forrige ratlooken, den har sett sine bedre dager ser det ut som! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Godt politiet hadde nok kapasitet til å troppe opp på døra og nappe skiltene. For det ser jo ut til at de burde gjort det for mange år siden. Så ikke helt trygt ut det der... Burde vel forøvrig fjernet alle Rat look bilgreiene fra veiene... grøss.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Godt politiet hadde nok kapasitet til å troppe opp på døra og nappe skiltene. For det ser jo ut til at de burde gjort det for mange år siden. Så ikke helt trygt ut det der...Burde vel forøvrig fjernet alle Rat look bilgreiene fra veiene... grøss.... Så lenge ratlooken er kun kosmetisk er det jo helt greit for meg, men om det er på bærende konstruksjoner blir det litt verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 e30 eller e21 baklykter på bergningsbilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2010 hehe vet ikke. Den nye rat'n er hvertfall veldig bra kosmetisk så der blir det bare utsene, blir nok ikke fullt så beated up som denna her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå