ullsokken Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Dra ho mini med!!, liker morrisene Jeg stemmer for, vil ha litt mer "ei's" med Godt å vite jeg ikke blir eneste Forresten noen som skal kjøre fra sarpsborg??
[space] Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Morris mini blir vel litt feil? Morris Minor har vel ikke noe der å gjøre? "New" Mini derimot er selvfølgelig velkommen.
S.Arnesen Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Forresten noen som skal kjøre fra sarpsborg?? Sjøbuse og jeg møtes ved gamle smart club i råde for å ta turen innover. Vet ikke helt når enda, men regner med at det blir 11-11.15 engang... Vi skal møte "bimmere46" ved tusenfryd på veien innover.
ullsokken Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Leste bare et sted her (av en eller annen grunn funket ikke siter funksjonen så fikk ikke det med), en hadde hatt en morris Hadde tenkt til å sitere begge den med spørsmål om hun kunne komme med og den der han kommenterte han hadde engang hatt en morris. Allright, sender en PM til deg S.A.
FredrikE24 Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Skal være sjafør på en russebuss Fredag og Lørdag, kommert til å være dødtrøtt på søndag, men skal prøve å komme meg dit i 12 tida
awt Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Likte mye bedre datoen ifjor når det havnet på en lørdag. Da var det ikke noe problem å ta turen, men nå blir hjemturen på søndagen såpass sent at det ikke lar seg gjøre.
Glenno Skrevet April 22, 2010 Forfatter Skrevet April 22, 2010 Likte mye bedre datoen ifjor når det havnet på en lørdag. Da var det ikke noe problem å ta turen, men nå blir hjemturen på søndagen såpass sent at det ikke lar seg gjøre. Øst avdelingen har hatt noen kalde vårmønstringer når vi hadde dette i høyden på f,eks Tryvann ved denne tiden. Nå er vi lavere nede. Grunnen til at det ikke ble en uke senere var rett og slett ønsker fra flere som ønsket få med seg vårmønstring hos KOED i Dannmark. Da prøver vi å gjøre ting etter medlemmenes ønsker. Avgjørelsen ble tatt for flere mnd siden.
awt Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Selve datoen/uken har jeg ingenting imot, det var dagen jeg synes passet bedre ifjor. Jeg forstår selvfølgelig at dere ikke kan ta hensyn til alt og alle heller, det vil alltid være noen det ikke passer for. Sånn er det bare.
Gunnar Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Hvordan er det med mini? Er ei(merk ei) som vil være med egen bil. Altså en mini morris. Er vel egentlig New Mini som har vært akseptert, men du får høre med noen av de som sitter i styret...
jonr- Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 er det et fint sted man kan skylle av bilen i nærheten?
Rune Teien Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 ja det stemmer det kun new mini one ,og ikke den gammle modelen ,,ang sted å vaske bilen .så er det en shell og en statoil stasjon i like nærheten mvh rune styret i øst
Rannem Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 er det et fint sted man kan skylle av bilen i nærheten? Er ivertfall vaskehall på Statoil på storo samt Statoil på årvoll. Så kjører du forbi der går det ann å trille innom! Er vel 2 km unna, men er det nærmeste jeg kommer på.
Impreza RX Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Tok ut prøveskilter i dag ,så da er jeg klar for første treffe med M3,n
Rannem Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Tok ut prøveskilter i dag ,så da er jeg klar for første treffe med M3,n Fornuftig Desto fler E36, desto bedre!
photowerkz Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Tror jeg skal parkere yaris'en langt faen i vold unna, og komme gående innom med kamera hvis ingenting kommer i veien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå