Gå til innhold

Velkommen til vårmønstringen 2010, på Valle Hovin 25 april.


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forresten noen som skal kjøre fra sarpsborg??

Sjøbuse og jeg møtes ved gamle smart club i råde for å ta turen innover. Vet ikke helt når enda, men regner med at det blir 11-11.15 engang... Vi skal møte "bimmere46" ved tusenfryd på veien innover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste bare et sted her (av en eller annen grunn funket ikke siter funksjonen så fikk ikke det med), en hadde hatt en morris :D Hadde tenkt til å sitere begge den med spørsmål om hun kunne komme med og den der han kommenterte han hadde engang hatt en morris.

Allright, sender en PM til deg S.A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte mye bedre datoen ifjor når det havnet på en lørdag. Da var det ikke noe problem å ta turen, men nå blir hjemturen på søndagen såpass sent at det ikke lar seg gjøre. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte mye bedre datoen ifjor når det havnet på en lørdag. Da var det ikke noe problem å ta turen, men nå blir hjemturen på søndagen såpass sent at det ikke lar seg gjøre. :(

Øst avdelingen har hatt noen kalde vårmønstringer når vi hadde dette i høyden på f,eks Tryvann ved denne tiden. Nå er vi lavere nede. Grunnen til at det ikke ble en uke senere var rett og slett ønsker fra flere som ønsket få med seg vårmønstring hos KOED i Dannmark. Da prøver vi å gjøre ting etter medlemmenes ønsker. Avgjørelsen ble tatt for flere mnd siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve datoen/uken har jeg ingenting imot, det var dagen jeg synes passet bedre ifjor. :)

Jeg forstår selvfølgelig at dere ikke kan ta hensyn til alt og alle heller, det vil alltid være noen det ikke passer for. Sånn er det bare. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det et fint sted man kan skylle av bilen i nærheten?

Er ivertfall vaskehall på Statoil på storo samt Statoil på årvoll. Så kjører du forbi der går det ann å trille innom! Er vel 2 km unna, men er det nærmeste jeg kommer på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...