oddis Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 HAHAHA. Inntrengeren hadde tydligvis god smak siden han lot LM style felgene forbli som oppsatt. Dette var epic Må gjerne fortsette med disse "alternative" beskrivelsene for min del, blir mer underholdning å lete etter deler
seini Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Jeg skulle akkurat lage en post selv her nå, så fant jeg denne. Var og så på frontfanger til en e46 coupe, der fant jeg fanger ved navn "mega harry frontfanger, ligner på mora di" og cupspoiler med navnet "kjønnslepper av carbon"
hagenisse Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Skikkelig voksen person som har skrevet dette mao.
Morgan GS Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Jeg skulle akkurat lage en post selv her nå, så fant jeg denne.Var og så på frontfanger til en e46 coupe, der fant jeg fanger ved navn "mega harry frontfanger, ligner på mora di" og cupspoiler med navnet "kjønnslepper av carbon" Takk , da er den rettet.
flobben Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Jeg skulle akkurat lage en post selv her nå, så fant jeg denne.Var og så på frontfanger til en e46 coupe, der fant jeg fanger ved navn "mega harry frontfanger, ligner på mora di" og cupspoiler med navnet "kjønnslepper av carbon" Takk , da er den rettet. høres ikke ut som en veldig morosom jobb å gå igjennom å sjekke alle steder denne artige fyren har vært og gjort faen skap. Hackere burde egentlig vært grisebanka med balltre og fått knekt alle fingre. Samme med folk som lager og sprer virus/malware/spyware. Er bare for faenskap, akkurat som tagging.
Kjell Z3 Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Veldig morsomt selv om hacking er fy fy. Noen av beskrivelsene var kanskje ikke så langt borte?
S.Arnesen Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 hmm...hvor er just-turbodiesel? Savner du han mener du?
noekult Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 LMAO For en tittel på varen... Sikkert en som har mista dama eller jobben til en pakistaner
Superbeetle Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 hmm...hvor er just-turbodiesel? Savner du han mener du? hehe..nei ikke egentlig Var ment som en spøk om hvem som hadde gjort det;)
SweetBMW Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Kan være en misfornøyd tidligere ansatt jeg setter min kvalifiserte gjetning på denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå