Gå til innhold

Innredning av garasje.


aremoe
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
er 250 høyt nok i en garasje vis man skal ha løftebukk ?

garasjen blir så SYKT høy vis jeg skal ha mer

Hvis du har 2 etasjes garasje så kan du lage et hull i taket akkurat så taket passer. Så lager du et rekkverk i 2. etasjen. En kompis har gjort dette å det funker som fan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 70m2 grunnflate snakker vi om et bygg som er stort nok til i alle fall å klare 270cm takhøyde uten å virke merkelig eller ute av proporsjon med like ved et bolighus. Jeg ville anbefalt loft over deler av garasjen, og en endret takkonstruksjon med ekstra takhøyde over løftebukken, f.eks. slik bcRichard beskriver. Ta kontakt med takstolfabrikken og hør hva de kan tilby. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kjøpt hus selv, men er en uplanlagt mellomfase pga. sopp der vi egentlig skulle bo til vi har bygget hus om et par år, og er vel egentlig bare glad for at det er egen p-plass rett utenfor døren, men hadde vært veldig kjekt med en skikkelig garasje.

Spesielt i går da jeg avsluttet oljeskift og styreleddskifte ute på tunet i lyset fra en lommelykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 70m2 grunnflate snakker vi om et bygg som er stort nok til i alle fall å klare 270cm takhøyde uten å virke merkelig eller ute av proporsjon med like ved et bolighus. Jeg ville anbefalt loft over deler av garasjen, og en endret takkonstruksjon med ekstra takhøyde over løftebukken, f.eks. slik bcRichard beskriver. Ta kontakt med takstolfabrikken og hør hva de kan tilby. :)

Jeg nærmer meg ferdig med min garasje nå. den er 9m brei og 7,75 lang, jeg har 5,5m med loft og 3,5 meter med åpen himling der jeg skal ha løftebukk takhøyden midt på er på ca 5m inne... gleder meg til å bli ferdig :) jeg fikk takkonstruksjonen levert av pretre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 70m2 grunnflate snakker vi om et bygg som er stort nok til i alle fall å klare 270cm takhøyde uten å virke merkelig eller ute av proporsjon med like ved et bolighus. Jeg ville anbefalt loft over deler av garasjen, og en endret takkonstruksjon med ekstra takhøyde over løftebukken, f.eks. slik bcRichard beskriver. Ta kontakt med takstolfabrikken og hør hva de kan tilby. :)

Jeg nærmer meg ferdig med min garasje nå. den er 9m brei og 7,75 lang, jeg har 5,5m med loft og 3,5 meter med åpen himling der jeg skal ha løftebukk takhøyden midt på er på ca 5m inne... gleder meg til å bli ferdig :) jeg fikk takkonstruksjonen levert av pretre ;)

Bilder?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...