LC 200 V8 Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Nice Likte spess godt skinnstolene, TV'en å surround anlegget Ser for meg pils og BMW videoer der Hadde du en E39 touring før? syns jeg kjenner igjen garasja Har ikke hatt E39 før nei Er fornøyd med garasjen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Nice Likte spess godt skinnstolene, TV'en å surround anlegget Ser for meg pils og BMW videoer der Hadde du en E39 touring før? syns jeg kjenner igjen garasja Har ikke hatt E39 før nei Er fornøyd med garasjen ja Her var den jeg trudde var din. Mye lik garasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrecker Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Jeg bruker dette på garasjegulvet, fungerer veldig bra å til en ok pris; www.smartdeck.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Hvordan er de smart deck flisene i forhold til garasegulv.no sine? min garasje igår ble taket ferdig, og alt utenpå kun porter og lister igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 få inn noen fler garasjebilder her da!! artig å se hvilke løsninger folk har her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Kan slenge ut litt bilder av verkstedet vi har bygd/pusset opp i høst Har delt redskapshuset vårt i 2 med en vegg midt i. Har isolert og hatt på gipsplater over alt. Skal snart begynne å innrede litt nå, så hadde vært supert om noen hadde tips til smarte løsninger! Begynt med veggen midt i: kommet på litt gips: Nå er det sånn Oppe på hemsen, her blir det sofakrok! Planen er å ha arbeidsbenk under hemsen, og 2 søylers løftebukk foran der. Hva tror dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Kan slenge ut litt bilder av verkstedet vi har bygd/pusset opp i høst Har delt redskapshuset vårt i 2 med en vegg midt i. Planen er å ha arbeidsbenk under hemsen, og 2 søylers løftebukk foran der. Hva tror dere ? Misunnelig, skulle så gjærne hatt ett småbruk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Kan slenge ut litt bilder av verkstedet vi har bygd/pusset opp i høst Har delt redskapshuset vårt i 2 med en vegg midt i. Har isolert og hatt på gipsplater over alt. Skal snart begynne å innrede litt nå, så hadde vært supert om noen hadde tips til smarte løsninger!Hva tror dere ? Redskapshus ja....jeg også har det, på 2 ganger 4 meter.............. Ble MEKTIG misunnelig her ja! Blir nok kanonbra dette! Driver selv og isolerer skruegarasje, men den blir bare 4 ganger 6 meter ca.... Bedre en hva jeg har hatt tidligere vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Mitt bidrag..Ikke halvparten så luksuriøst som mange andre av dere har, men det duger.. Bygde garasje i 2010..frem til da hadde denne vært mitt "skrulokale".. Ble 7x7m utv, innvendig høyde på 3m. 10cm Glava i tak og vegg. Isolert dør og Port i stål. Kledd tak og vegg med Pernille panel. Gulv malt med Sigural. Har 4 armaturer i tak, og 2 på hver sidevegg. Har en del småtteri igjen, foring rundt vinduer, osv.. Varmepumpe fra Jula, så har en fin temp inne på vinterstid Kjøleskap og stereo må man ha Sofa med tilhørende Pallerbord/Arbeidsbord, når man skal ta seg en pust i bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Et par bilder av vårt nybygg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Hvor stor er denne? Hvor står "kjøkkenet" i forhold til resten? Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Hvor stor er denne? Hvor står "kjøkkenet" i forhold til resten? Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 tipper det er rett til venstre innenfor porten!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Der vi bor har vi 35 m2 garasje i huset, 180 m2 redskapshus, fjøs av uant størrelse på 150-200 m2, en liten garasje som brukes som vedbod og en til dobbeltportet garasje på 45 m2. Desverre disponerer jeg bare garasjen i huset fritt, da de store arealene brukes som lager eller leies ut til vinterlagring. Om sommeren har jeg goood plass til bilhobbyen. Vi har bevisst valgt å flytte ut på landet for å få litt plass rundt oss. I fjøsen skal jeg med tiden lage meg "gutterom". Ca 70-75 m2, allerede isolert, over 4 meter takhøyde og god plass til løftebukk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Hvor stor er denne? Hvor står "kjøkkenet" i forhold til resten? Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 tipper det er rett til venstre innenfor porten!? Den er på 35m2 og arbeidsbenken står til venstre innenfor porten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Hvor stor er denne? Hvor står "kjøkkenet" i forhold til resten? Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 tipper det er rett til venstre innenfor porten!? Den er på 35m2 og arbeidsbenken står til venstre innenfor porten. meeget pen garasjestue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå