Gunnar Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Hehe du synes det ja! Dama synes jeg høres så dumt ut, og vi er ikke gift så kona kan jeg heller ikke si! Om vi først skal være korrekte: En frue er en gift kvinne, så det er i praksis det samme som å si kona. En ugift kvinne er en frøken. Akkurat som Mrs. og Miss på engelsk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Hehe du synes det ja! Dama synes jeg høres så dumt ut, og vi er ikke gift så kona kan jeg heller ikke si! Om vi først skal være korrekte: En frue er en gift kvinne, så det er i praksis det samme som å si kona. En ugift kvinne er en frøken. Akkurat som Mrs. og Miss på engelsk... Her i mandal er dama Kåna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 hmmmmm..... dårlig med slik for meg gitt. leier underetasjen på en låve sammen med noen kompiser da. Eget hus med garasje og hage får nok vente litt. Bor tross alt i osloområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 hmmmmm..... dårlig med slik for meg gitt. leier underetasjen på en låve sammen med noen kompiser da.Der malte vi gulvet med 2-komponent epoxy. Det funker veldig bra Eget hus med garasje og hage får nok vente litt. Bor tross alt i osloområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Fredrik90: Var ikke meninga å henge deg ut, bare mer beundret over hvordan det går:) Er jo dritbra for din del, absolutt, er jo egentlig oss andre som bor hjemme hos mamma og pappa, og ikke eier nåla i veggen som bør henges ut:P Gleder meg til jeg får hus!!! Garagen skal være større enn huset^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Fredrik90: Var ikke meninga å henge deg ut, bare mer beundret over hvordan det går:) Er jo dritbra for din del, absolutt, er jo egentlig oss andre som bor hjemme hos mamma og pappa, og ikke eier nåla i veggen som bør henges ut:P Gleder meg til jeg får hus!!! Garagen skal være større enn huset^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremoe Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Kom igjen no folkens. Legg ut bilder fra innredningen i garasjen deres, samt tips ang geniale løsninger Asgeir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Fredrik 90? Regner med du er født i 90, altså er du 20, eller blir det. Hvordan i alle dager har du klart å få eget hus med med garasje allerede nå? Ser det med prioriteringer, men det er da ikke mulig for vanlige folk:P Om man følger med på skolen, begynner å jobbe tidlig og prioriterer riktig skulle det ikke være noe problem det. Altså burde man ikke gjøre som meg: Drite i skole, gå grunnkurs 3 ganger og kjøre dama på tjukka når man er halvferdig med VK1. Er ikke så lett å forsørge høygravid dame og etterhvert unge på lærlinglønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Fredrik 90? Regner med du er født i 90, altså er du 20, eller blir det. Hvordan i alle dager har du klart å få eget hus med med garasje allerede nå? Ser det med prioriteringer, men det er da ikke mulig for vanlige folk:P Om man følger med på skolen, begynner å jobbe tidlig og prioriterer riktig skulle det ikke være noe problem det. Altså burde man ikke gjøre som meg: Drite i skole, gå grunnkurs 3 ganger og kjøre dama på tjukka når man er halvferdig med VK1. Er ikke så lett å forsørge høygravid dame og etterhvert unge på lærlinglønn [/quot ai.. den e litt lei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Kom tilbake til topic da gutta! Dette handler om garasje og ikke koner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 e30 tic: Hehe, kommer seg nå da Back on topic: Jeg ville hatt støpt gulv malt med noe 2-komp epoxymaling, hvite vegger (med ///M-striper på innerste vegg ) og god belysning. Arbeidsbenk med plass under til kompressor og en grei søylebukk om takhøyden tillater det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Har vel ikke så mange geniale løsninger å bidra med egentlig, men vil anbefale å slenge inn mye lys, jeg har 8 stk 2x36w armaturer i min garasje, fire i taket og to på veggen på hver side. Digg med skikkelig arbeidslys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Her er noen bilder fra min garasje Mere en kosegarasje men det blir skrudd på bil der inne og Fikk tak i rester av panel hos en forhandler billig, og en brukt kjøkken som jeg lakket svart alt vertøy henger i system inne i skapene. Garasjen er isolert og med isolert port , har spotter i taket + ett par lysrør men savner litt bedre lys. Stereo, kabel tv og bredbånd er og på plass , garasje skal være gutterom og innredes deretter. Flipperspill MÅ en jo og ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 bilene dine som var i medlemsbladet eller? gromme biler og garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Ingen dum løsning på verktøyene det der! Du hadde ikke hatt lyst til å ta bilder inne i skapene? Lurer på hvordan du har ordnet det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå