espulus Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Tenkte jeg skulle melde meg inn i BMW CCN, og lurer på om jeg automatisk blir medlem i Avd. Trøndelag.. Eller må jeg skrive dette på skjemaet? Slik at jeg får Avd. Trøndelag merke osv? Og hvor får jeg kjøpt skiltplater med BMW CCN logo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 Ingen?:b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 tror nok du blir avd trøndelag automatisk.. skilt plate må du nok ta kontakt med avd lokalt tror æ.. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Okei, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Hmm.. Fikk bare en papirlapp der det sto medlemskort på:S Er det slike "kort" man får?:b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Ja, dessverre så er det nok det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Såpass.. Hvordan unngår man å ødelegge disse da? Noen tips?^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Jeg bare har mitt i lommeboka uten at det blir ødelagt av den grunn. Man får også nytt hvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Legger det i en lomme i lommeboka eller no. Er ikke så ofte man får bruk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Neinei, kjekt å ha om man skal kjøpe deler da:) Blir sikkert en storhandel til på meg. Skal jo ha nye felger osv fra gs, og da kommer jo rabatten godt med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Få laminert det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Får vel gjøre det^^ Syntes bare det var så rart å få papir"kort"^^ Hadde vært greit med et plastkort, hvor vi hadde fått tilsendt "stick-on's" hvert år istede, men det koster vel det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå