espulus Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Tenkte jeg skulle melde meg inn i BMW CCN, og lurer på om jeg automatisk blir medlem i Avd. Trøndelag.. Eller må jeg skrive dette på skjemaet? Slik at jeg får Avd. Trøndelag merke osv? Og hvor får jeg kjøpt skiltplater med BMW CCN logo?
KalMar Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 tror nok du blir avd trøndelag automatisk.. skilt plate må du nok ta kontakt med avd lokalt tror æ.. Mvh
espulus Posted April 24, 2010 Author Posted April 24, 2010 Hmm.. Fikk bare en papirlapp der det sto medlemskort på:S Er det slike "kort" man får?:b
espulus Posted April 24, 2010 Author Posted April 24, 2010 Såpass.. Hvordan unngår man å ødelegge disse da? Noen tips?^^
awt Posted April 24, 2010 Posted April 24, 2010 Jeg bare har mitt i lommeboka uten at det blir ødelagt av den grunn. Man får også nytt hvert år.
Lars89 Posted April 24, 2010 Posted April 24, 2010 Legger det i en lomme i lommeboka eller no. Er ikke så ofte man får bruk for det
espulus Posted April 24, 2010 Author Posted April 24, 2010 Neinei, kjekt å ha om man skal kjøpe deler da:) Blir sikkert en storhandel til på meg. Skal jo ha nye felger osv fra gs, og da kommer jo rabatten godt med:)
espulus Posted April 24, 2010 Author Posted April 24, 2010 Får vel gjøre det^^ Syntes bare det var så rart å få papir"kort"^^ Hadde vært greit med et plastkort, hvor vi hadde fått tilsendt "stick-on's" hvert år istede, men det koster vel det og
Recommended Posts