Gå til innhold

DanielMK's e60 530d - SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med et fjerde valg da? M tech Bakfanger stemmer jeg for. :D

Hehe...Ja om du betaler for fangern, lakk, og monterer den for meg så :wink:

Nei har bestemt meg for å ikkje bruke så mye meir penger på styling til bilen no. Er igrunn fornøyd med den slik den er :) Skal bruke penger på vedlikehold av bilen isteden for. Sikkert noen slitedeler som må byttes osv etterhvert :) Men sideskjørt blir nok kjøpt inn :) + evt lakkere refleksene bak og kjøpe innsats, slik saltkjelen sa :)

tenke tenke ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et fjerde valg da? M tech Bakfanger stemmer jeg for. :D

Hehe...Ja om du betaler for fangern, lakk, og monterer den for meg så :wink:

Nei har bestemt meg for å ikkje bruke så mye meir penger på styling til bilen no. Er igrunn fornøyd med den slik den er :) Skal bruke penger på vedlikehold av bilen isteden for. Sikkert noen slitedeler som må byttes osv etterhvert :) Men sideskjørt blir nok kjøpt inn :) + evt lakkere refleksene bak og kjøpe innsats, slik saltkjelen sa :)

tenke tenke ..

Vell nå er jeg blakk, ellers kunne jeg KANSKJE ha sponset. Men hvis du ikke skal ha M tech, da anbefaler jeg Full chrom nyrer. Løfter utsennde MYE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsatsen koster ikke så mye. Jeg betalte ca 800DDK for min når jeg kjøpte den. Kjøpes hos BMW, Koed, GS eller Schmiedmann.. Bare disse småe oppgraderingene gjør at du får et nytt bakparti... :)

Ok :) Skal handle meg ein slik, helt klart.. Bare å lakkere og feste på plass med dobbelsidig, eller er det meir avansert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et fjerde valg da? M tech Bakfanger stemmer jeg for. :D

Hehe...Ja om du betaler for fangern, lakk, og monterer den for meg så :wink:

Nei har bestemt meg for å ikkje bruke så mye meir penger på styling til bilen no. Er igrunn fornøyd med den slik den er :) Skal bruke penger på vedlikehold av bilen isteden for. Sikkert noen slitedeler som må byttes osv etterhvert :) Men sideskjørt blir nok kjøpt inn :) + evt lakkere refleksene bak og kjøpe innsats, slik saltkjelen sa :)

tenke tenke ..

Vell nå er jeg blakk, ellers kunne jeg KANSKJE ha sponset. Men hvis du ikke skal ha M tech, da anbefaler jeg Full chrom nyrer. Løfter utsennde MYE.

Haha, da skulle eg bestilt <3ditt navn<3 og hatt i bakruta ;) Ja eg vurderer full chrome grill. Men er i grunn fornøyd med den eg har nå, så .. det kommer ikkje med det fyrste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt ein slik til ein Ok pris? :) Det var nemling ingen dum ide, saltkjelen :) Var mye finere..

Jeg kjøpte selv en slik etter anbefaling fra Saltkjelen på E60'en jeg hadde for noen år siden, og den gjorde utrolig mye for helhetsinntrykket på bilen! Kostet i tillegg under 1000-lappen, og ble kjøpt hos Koed mener jeg å huske... :) Spør etter M5 trunk lid finisher, da får du hjelp :)

EDIT: Her finner du noen bilder av E60'en jeg hadde, kan kanskje være en liten inspirasjon for deg? :)

http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=12&t=96396&hilit=525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...