Gå til innhold

DanielMK's e60 530d - SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

Her er bilder av førersida. Men det er stort sett riper over ALT, så vanskelig å legge ut bilder av alle ripene. Men dere ser iallefall kva som har skjedd ... (og denne bilen var så og si strøken, ingen riper, da eg kjøpte den)

j5m03l2bd9ph4dqf3gf2.jpg

dh66t8gc55jvov9zoklm.jpg

n163wxtwy5of3r5delnm.jpg

nuss7p0scbg95bduyyni.jpg

tvq7wa1jpj0vrhp0lbjx.jpg

6pvmq6bd7nml2edts7dt.jpg

9g2jyr10kdooxvfttay7.jpg

3ohwi8qc1f4n2qqw7m3e.jpg

Det nederste bildet viser ein liten plass med småriper. Slike er det stort sett over alt etter herverket .... :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er jo slik typisk nøkkelriping fra "tilfeldig" forbipasserende, ble utsatt for det med moren min sin bil, ripa opp hele sida på bilen, begynte bakerst og jobbet seg forover med nøkkel el. Ut på panser og videre ned. Her ble det rissa helt ned til grunninga, ser ut som det er gjort flere steder hos deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ripene så ikke så alt for ille ut (når jeg ser på bildene her) hør med et profesjonelt bilpleie-firma om de kan polere vekk ripene for deg, hvis mulig :D

To av ripene må pusses ned og lakkes opp igjen, men resten kan poleres bort, ifølge bilpleiesenteret her.

Greia er at det er riper over alt, så må gå over begge sidene + bak .

E24Bimmer628Csi : Ja, dei 2 største av ripene er heilt ned til grunninga .. :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kan ikkje ha mykje mellom øyrene desse folka.. Og det rare er at det skjedde tidlig på lyse dagen. Hadde skjønt det om eg hadde parkert i sentrum midt på natta (fulle folk, fjortisser osv) .

Time hos bilpleiesenter 21.Juni :-) Da blir iallefall bilen strøken (til og med mer strøken enn den var :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kan ikkje ha mykje mellom øyrene desse folka.. Og det rare er at det skjedde tidlig på lyse dagen. Hadde skjønt det om eg hadde parkert i sentrum midt på natta (fulle folk, fjortisser osv) .

Time hos bilpleiesenter 21.Juni :-) Da blir iallefall bilen strøken (til og med mer strøken enn den var :) )

Bra det ordner seg da =) Men leit med de ekstra kostnadene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Da var diesel-dyret senka :) Høgden på bilen blei bra, akkurat passelig slik eg hadde tenkt det. 4.5cm ned framme, og 3.5cm bak.

Lakken er også fiksa, så nå får eg håpa jævelene som ripa opp bilen min sist gang holder seg unna !!

Noen bilder :

busdze5yk6gkma2h73dh.jpg

v7xe0ayrsfotq5tfmgmn.jpg

jzzoln0i15phy54bna2k.jpg

womrwgu1blfepmnwhp91.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...