DanielMK Skrevet November 3, 2010 Forfatter Skrevet November 3, 2010 Har ingen ide kva det er. Det er ikkje eit k-rør, men noe som ligner! dobbel så tykt og er i metall.
Glema Skrevet November 19, 2010 Skrevet November 19, 2010 Kanon fin bil med nydeli farge blir bra med m-techen !
DanielMK Skrevet November 19, 2010 Forfatter Skrevet November 19, 2010 Takk Glema ! Ja Mtech frontfangeren er komt på den, har berre ikkje somla meg til å ta bilder og legge ut
eeikenes Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Ja, nå gleder vi oss til bilder av resultater Så jo bra ut på choppen så Edit: Oops du så det du ja leif
DanielMK Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Skrevet Desember 2, 2010 Ja uff har heilt glømt å ta bilder ... Mye jobbing for tida, sliten som fy.. Skal få rævva i gir å ta noen pictures Så jo bra ut på chopen ? Hva er chopen ? edit: ahhh, photoCHOPPEN ja. Er meeeget fornøyd med resultatet
DanielMK Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 Da skal dere få litt bilder av nye frontfangeren + haman-style leppa (ingen glansbilder, kjapt knipsa utanfor jobben...skitten og nedfryst, minus 18 grader her) - Skal ta noen tøffere ved senere anledning
Reef89 Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Ble bra det der:D, men lippen er lakkert sant? ser ikke så godt på bildene:P
DanielMK Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 Leppen er lakkert i samme farge som resten av bilen Det er frost på den ....så ser ut som om den er hvit..
Syvert Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 kjempe greier dette helt enig med deg i og lakkere leppa i samme farge. flott bil du har der.
DanielMK Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 Takk Reef, e46 og Syvert Ja, syvert, trur det var det riktige valget. For meg iallefall. Liker bilene mine rene og i 'original look'. Hadde sikkert blitt tøft med svart leppe og svart grill - men da ser det meir uoriginalt ut med ein gong .. Bilen er egentlig slik eg vil ha den nå. Eeeeeenste eg driver å sikler på er noen 20" sommerfelger .... Meeeen....usikker...og ingen peiling på type.... hmmm forslag? Ikkje ein gong nevn hartge classic 2 ! Alt for dyre for meg...(men også de som kler e60 best )
DanielMK Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Skrevet Desember 4, 2010 Hmmm ahj .. Det var jo faktisk ganske fint.! hmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå