DannyRS Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Har man et brukbart areal med borrelås så sitter det godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Nå tenkte jeg foran mest jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 sjøbuse de har borrelås med 3M hos clas ohlson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Nå tenkte jeg foran mest jeg da. ok. skal bare ha bak jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 eg kjøpte borrelås på biltema for å feste skiltet med forran. Det har hengt helt fint i et år. Har ikkje prøvd å ta det av men kanskje det henger dårligere hvis det er fullt i dritt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 (endret) Drar opp denne jeg... Tenkte jeg skulle slenge meg på det samme, er det slik som i filmen under dere fester dette? Sett bort i fra at jeg i tillegg kan fjerne skiltrammen? Endret April 6, 2016 av Peak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Jeg har hatt to striper over hele skiltets bredde, men det er kanskje litt overkill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 9, 2016 Forfatter Share Skrevet April 9, 2016 Jeg la på så mange striper st hele skiltet var dekket. Sikkert overkill det også. Neste bil jeg fikset på skiltet ble det festet med magneter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå