Gå til innhold

Kalenderen


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte bare jeg skulle høre om folk har fått med seg kalenderen som ligger her inne?

Den ligger på Hovedmenyen til venstre: http://www.bimmers.no/index.php?option= ... &Itemid=53" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeg syns den er veldig kjekk for å få med seg det som skjer rundt forbi. Håper derfor flest mulig legger inn det som er av happenings, også ting som ikke er rene BMW-treff. Rett og slett få den så komplett som mulig på bil og motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var jeg ikke klar over. Virker jo egentlig ganske grei ut.

Er det mulig å få denne til å fungere mer opp mot forumet? Slik at hvis man f.eks. legger til en aktivitet i kalenderen, så vil man få en tråd med samme informasjon også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kalenderen har gått meg hus forbi. Skal følge med den fremover. Kjekt å vite om/når det er happenings rundt om i landet. Spesielt nå når det ikke er lenge til ferietid. I fjor når jeg var på bilferie i Norge, så gikk jeg glipp av et treff som var i Åndalsnes mens jeg og samboern var der. Men med denne kalendern så blir det lettere å følge med. Bra tiltak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var jeg ikke klar over. Virker jo egentlig ganske grei ut.

Er det mulig å få denne til å fungere mer opp mot forumet? Slik at hvis man f.eks. legger til en aktivitet i kalenderen, så vil man få en tråd med samme informasjon også.

Det lar seg vel alltids gjøre å lage et script for å opprette tråder automatisk, men ser for meg at det kan bli noen kjipe tomme tråder på mange av eventene (f.eks. TopGear hver uke..). Det er bare å legge inn link hvis det er tråder eller andre nettsider som omhandler eventene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det måtte være at man kunne velge selv om man ville dette eller ikke, slik at slike ting ikke kommer opp. Link til tråden vil nok fungere fint, men tror kalenderen kanskje hadde blitt mer brukt ved en slik løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Arrangerer Bimmers noe treff? evt når er det bmw treff o.l? er jo sommerferie, må se på biler :D

Jeg har dessverre ikke hatt tid/overskudd til det de siste par årene, men vi har hatt treff på Rudskogen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...