Gå til innhold

Kjekt å bli slått ned på riksvegen...


Bjorni92
 Share

Anbefalte innlegg

Nei de skal ikke ha lov til å hisse opp biler hvis det er snakk om bruk av langlys for å "kjefte" på deg til å kjøre fortere, ligger tett i ræven på deg for å få deg til å gi gass for å øke avstanden osv. Hva som angår å rulle opp å siden av deg å "invitere" til dragrace blir vel en diskusjonssak. Jeg kan ikke komme på så mange andre måter å få folk til å gasse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 255
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har de lov til å provosere eller hisse opp som dere sier andre trafikkanter sånn at de kjører fort,for så at politiet tar dem?

nei de har ikke det, men så var det det å kunne overbevise om at de provoserte frem en kriminell handling. Av en eller annen grunn så tror som oftes folk på hva politiet sier og ikke hva dritt ungen i BMW sier. Så selv om politiet har provosert frem handlingen og juger så det griner når de sier de ikke har gjordt noe så kommer du sjeldent lang med det.

Også er spørsmålet igjen, selv om de legger opp til kappkjøring, så betyr ikke det at du må svare ja på innbydelsen.

Hadde en fyr i en Sierra her om dagen som ikke tålet å bli forbikjørt på e6 inn mot Alnabru. Etter at jeg hadde visst han at 318d faktisk var sprekere i aks en hans siræva sa ga jeg meg. Er du slått så er du slått, mens han ga bare gass videre og kjørte som en tulling. For å bevise hva? At han kunne kjøre mer idiot en meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nå nettop vite at det er kommet en ny sivilpolitibil i bergensområdet. En Z28 Camaro med pustehjelp :shock:

Han som kjører den er god venn av arbeidskollegaen min og forklarte mye om bilen osv. Akkurat importert fra statene, og kompressor var iallefall allerede montert og han håpet på rundt 450hk på hjulene.. :shock: Syns det er litt skummelt jeg, og har satt meg som mål å aldri bli provosert til å kjøre fort igjen :P haha.. Han hadde tidligere en hvit v70 som var fabrikktrimmet til 320 hjulhester. Han kollegaen min som er snart 62 år gammel og har mye venner i politiet og generelt mye kunnskap innenfor bil osv. Fikk også høre at han hadde blitt stoppet av en g55 amg som var senket med 20". Jævla mye skumle sivilbiler ute altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nå nettop vite at det er kommet en ny sivilpolitibil i bergensområdet. En Z28 Camaro med pustehjelp :shock:

Han som kjører den er god venn av arbeidskollegaen min og forklarte mye om bilen osv. Akkurat importert fra statene, og kompressor var iallefall allerede montert og han håpet på rundt 450hk på hjulene.. :shock: Syns det er litt skummelt jeg, og har satt meg som mål å aldri bli provosert til å kjøre fort igjen :P haha.. Han hadde tidligere en hvit v70 som var fabrikktrimmet til 320 hjulhester. Han kollegaen min som er snart 62 år gammel og har mye venner i politiet og generelt mye kunnskap innenfor bil osv. Fikk også høre at han hadde blitt stoppet av en g55 amg som var senket med 20". Jævla mye skumle sivilbiler ute altså :P

vi får ringe biltilsynet og spørre om bilen er godkjent med dette ustyret. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der opplegget der er det samme som om at politifolk skulle gå ut å på byn sivilt og knuffa på folk og yppa opp til bråk. So når personen blir irritert og slår tilbake blir han dømt for vold! Skulle ikkje vore lov. Norge er eit merkelig land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i sør har onkel en sølv MB c-klasse som liker å yppe med ungdommsbiler.

Har selv truffet på denne. De stod ved belevue i en busslomme og le seg rett i rompa på meg når jeg kjørte forbi. Lå klistra på bakgangeren min til det ble 2 felt i hver retning for deretter å legge seg opp ved siden av meg og "pumpegasse". Så gav de på noe jævlig, bremsa og ventet, og gasset på igjen. Så tydelig at det var 2 "strenge", voksne karer i bilen så jeg bare vinket pent i det de gav på.

Traff de igjen på YX ved trekanten når han ene skulle fylle kaffe. Så på han og sa at "jaja, det er jo lov å prøve seg da :P " men da så han bare litt småsur ut og gikk fort ut i bilen igjen :lol::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som ble stoppet når han skulle på jobb kl 5 om morgenen. Sto en kar midt i veien så han stoppet siden han ikke kom forbi, karen hoppet inn i baksetet før kompisen min greide å låse bilen og begynte å hamre løs på han, tok kvelertak på han og ba han kjøre han til et sted, hvis ikke skulle han få så mye kless han aldri hadde fått før, kompisen min kjørte siden han var lite higen på å bli slått noe mer enn det han allerede var blitt, i en 60 sone tar karen og hopper ut av bilen i fart i 50 km/t og stikker av, kompisen min kjører inn på en bensinstasjon like ved og fikk ringt til politiet som kom med hunder, det viste seg at karen hadde hoppet over autovernet uten å vite at det er 2,5 meter ned og knakk begge beina, så lå der og kavde når politiet kom..

Viste seg at dette var en kar som var en kjenning av politiet for noe narkotika og volds saker.. men men, kompisen min fikk no seg en fin erstatning for dette da karen ble dømt ...

Finnes mye syke folk her i Bergen =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...