engen90 Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Stor pluss til gs fra min side også Er man i knipe å trenger deler fort har dem det meste av deler, til og med til den gamle slitern min. Liker godt at dem har begynnt med gs performance og fått et fint utvalg av felger til e30 også
Robin L Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 storfornøyd med gs jeg også. veldig god hjelp å få både over telefon og bak kassa på butikken. utrolig rask sending av varer og. jeg bor ganske nært de, så har det dagen etter det blir sendt sånn ca:) komme rtil å bruke gs om jeg må på verksted for noe iaff. bmw her i byen er jo helt håpløse har jeg inntrykk av, de er forholdsvis nystartet så de kjenner jo ikke bilene i heletatt i motsetning til gs
Morgan GS Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Det var da volsomt Må bare takke tilbake , Martin å dere andre. . Service er viktig, skal et firma fungere , uansett vilket firma det er.
Morgan GS Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 øy! hvorfor får ikke jeg katalog? bare å sende en mail på post@gsbildeler.no og legge igjen navn og adresse + hvilken bmw du har så sender vi den til deg
winchester Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Finnes det forresten en rabatt du kan få om du kjøper deler for ja, la oss si 20 000-30 000,- i ett kjøp?
Morgan GS Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Finnes det forresten en rabatt du kan få om du kjøper deler for ja, la oss si 20 000-30 000,- i ett kjøp? For dere som skal kjøpe mye en smell for å si det sånn så ta kontakt med oss , ha gjerne med delenr listen klar så er det lett og raskt for oss å gi dere et godt tilbud . må neste se litt på hva det er du trenger men bedre pris bør du få ved en best på 30000.-
larserso Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Ser man det. Jeg som akkurat skulle inn og legge inn en tråd om hvor bra jeg synes GS er så finner jeg denne Må også rette stor takk til GS og Joar som bestandig hjelper velvillig. Kjøte luftmengdemålerinnsats i fjor da bilen fjuska litt. Bilen har aldri blitt helt bra og da jeg hadde den på verksted nå sa de at de ikke hadde like gode erfaringer med kun innsatser som ikke var originale. Jeg kontakta derfor GS og fikk komme å hente ny, komplett og original luftmengdemåler. Fikk bare med meg måleren og skal innom med innsatsen og betale mellomlegget da. Super service! Stort pluss at det er trivelige karer bak disken også Er Oslo-butikken jeg har handla på.
wabby Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 GS og Morgan er en finfin gjeng Ikke noe å utsette på. (utenom at pakken min kom på andre siden av byen, men det er heller posten sin skyld )
Endre Hånde Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Kan skrive under på at servicen, som spesielt Trond og Morgan på GS leverer er VELDIG bra!
E30Frelst Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Jeg og vil sende inn masse ROS til Morgan @ GS! Det er virkelig en mann dere VIL handle med! Alltid bra og rask service,ikke bare til meg. Men til de fleste jeg kjenner som bestiller derifra. Så Morgan, du har en tommel opp fra meg!
635csi Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Føyer til meg selv i rekken av fornøyde kunder. Her i verkstedet har vi nesten ukentlige henvendelser til GS, fortrinnsvis gjengen ute på Bud, og de er alltid like hjelpsomme og trivelige Deler kommer ofte dagen etter de er bestilt også Tommel opp!
Gunnar Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Det var da volsomt Må bare takke tilbake , Martin å dere andre. . Service er viktig, skal et firma fungere , uansett vilket firma det er. Forresten Morgan, når folk først er i skrytehjørnether. Jeg fikk akkurat felgkatalogen deres og den fortjener skryt. Fantastiske bilder i en ellers flott innpakning! Utrolig bra at dere faktisk har gjort jobben med å ta bilder av de aller fleste felgene på bil. Meget imponert!
aloebiz.net Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Slenger meg på denne her! Et lite tips angående felgene så legg ut bedre bilde av hartge classic replica felgene! De ser utrolig kjipe ut på bildene men er bærre lækre montert på bil i virkeligheten ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå