Gå til innhold

Lasse´s BMW 528 E39 ///Mtech - SOLGT! :(


Anbefalte innlegg

Hehe.. Er det du som kjører den E39´en med en frontfanger som flasser veldig? Nydelig den E92´en din! Har ikke sett deg cruise med den..?

Hadde en sølvfarget E39, men den var ganske så strøken. Kan ikke huske den flasset i hvertfall :wink: Uansett er den solgt nå. Bilde:

525isenket022_small.jpg

E92'en står trygt i garasjen når den ikke er i bruk, men den er nå ute og lufter seg innimellom og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe.. Er det du som kjører den E39´en med en frontfanger som flasser veldig? Nydelig den E92´en din! Har ikke sett deg cruise med den..?

Hadde en sølvfarget E39, men den var ganske så strøken. Kan ikke huske den flasset i hvertfall :wink: Uansett er den solgt nå.

E92'en står trygt i garasjen når den ikke er i bruk, men den er nå ute og lufter seg innimellom og :)

Ah da var det ikke deg ;) Jeg skal blinke på den neste strøkne E92´en jeg ser i Mathopen hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Heihei!

Gjorde en upraktisk men grise tøff mod i går. Frontleppe! :twisted:

Har alltid likt Hamman-m5-leppen, men i.o.m at alle har den, bestemte jeg meg for å ikke anskaffe meg en slik. Men da jeg fikk en ganske bra pris på en slik av en kompis, så klarte jeg ikke å stå imot. Bilen er allerede litt for lav(i følge madammen). Så 5cm ekstra gjorde det ikke noe bedre, det fant jeg ut på første fartsdump #-o Det endte med at jeg og en kompis måtte kjøre hjemmefra og til jobb kl 3 om natten for å finne ut om det faktisk var praktisk mulig (Bergen er helt krise å kjøre i for tiden!).

Men jeg kom meg frem :D Og resultatet ble skamkult! Monterte i tillegg noen carbon lyktedeksler.

Litt bilder tatt på natten. Skal prøve å ta noen bedre!

nfyyej1nrttj8cdx7tem.jpg

adq9gstnuruqrda7f3sq.jpg

Første fartsdump :evil:

o8rxaf7qc6ndhzo9q25j.jpg

4shmbc4fkolzeruszmyt.jpg

På flat mark! :headbang:

vf5ndtoxpqdstsb90hso.jpg

EDIT: Det går ann å se litt av limen, så det skal jeg lakke i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tilbakemeldinger :) Syns det ble rått! Og nå har jeg vendt meg til å kjøre sagte over fartsdumper og brostein :P

ble fin med leppa, har bestilt samme leppe selv , var den grei og montere eller

Takk for det! Null stress å montere! Kline på med noe fugelim som jeg ikke helt husker hva heter, men det går vel ann å bruke mye forskjellig. Fest den der du vil ha den, og la den tørke i 20min :)

Det ble lavt !! Dette er leppen jeg sikler etter også, men nå ble jeg veldig skeptisk. Bor selv i Bergen, og jeg føler det er ille nok med M-sport understell og brostein.

Det er ALT for lavt, men nå er jo bilen min ubrukelig lav fra før av. Men det går faktisk helt fint.. Tror ikke du skal slite visst du har original høyde på M-sport understellet. Så bare å kline på! Hehe..

Alle med E39 og m-fangere sikler etter den:p blir like vanlig som m-fangere om ikke lenge:/ som er litt synd, men pent er det iallefall;) den leppa og coilovers er bærre lækkert:)

Takk for det! Jeg er veldig fornøyd, ingenting er som en lav flott bil! Satser på at ikke ALLE med m5-fanger kjøper den :P

Sikler folk etter den? :s bare å kjøpe det vell. Ble meget pent ja :)

Takk 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...