Gå til innhold

Lasse´s BMW 528 E39 ///Mtech - SOLGT! :(


Anbefalte innlegg

  • Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjempelekkert, Lasse. Kunne tenkt meg en slik en selv, men ser for meg uendelige problemer med subbing.. :)

Takk for det Salty! Det blir ingen subbing! :D Du må bare kjøre sagte så ikke fronten knuses hehe..

Kommer du fra et sted som heter Saltkjelen eller? Mener jeg kjørte forbi et sted som heter Saltkjelen, ved oslo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkert bombrikke er tøft! ;) gjorde det selv for lenge siden, bare husk svart dobbeltsidig teip:p

Vi burde nesten hatt et lite treff for e39-eiere for å sparke litt dekk og prate litt om de fabelaktige bilene våre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkert bombrikke er tøft! ;) gjorde det selv for lenge siden, bare husk svart dobbeltsidig teip:p

Vi burde nesten hatt et lite treff for e39-eiere for å sparke litt dekk og prate litt om de fabelaktige bilene våre!

Amen Tzunami! Det er jo en drøss med e39 eiere! Hadde i tillegg vært fett å hatt en kveld med soting av ruter, voksing eller ett eller annet som vi kan få god pris på?! La oss si at 30 biler vil sote rutene, da MÅ vi jo få fin pris :lol: Hvorfor ikke møtes i Norges fineste by - Bergen? Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en som driver en sjappe for bilglass i Oslo, så kunne jo hørt med han hvis det hadde blitt i Oslo-området, men tror vi burde hatt binnende påmelding med forhåndsbetaling evt. så ikke vi sitter igjen som det sorte fåret som har bestilt soting av 30 biler, også kommer bare 10 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en som driver en sjappe for bilglass i Oslo, så kunne jo hørt med han hvis det hadde blitt i Oslo-området, men tror vi burde hatt binnende påmelding med forhåndsbetaling evt. så ikke vi sitter igjen som det sorte fåret som har bestilt soting av 30 biler, også kommer bare 10 ;)

Selvfølgelig! Men kan du ikke høre med de da? Så kan jeg høre litt rundt om i Bergen. Hadde vært fett å svinge innom GS eller Schmiedmann også? Og så evt på en bane i oslo området om det skulle vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gjøre det;) skikkelig herming etter e30-treffet som var, men det går bra:D rudskogen er jo alltids nærme Oslo:) hva med slutten av august? Kan lage en liten tråd om det iløpet av kvelden jeg, så får vi se hvordan interessen er;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja e30 treffet var både vellykket og bra så hvorfor ikke? Slutten av August er nok ikke dumt, og rudskogen hadde vært fett! Vi kan jo evt. ha litt mer kjøtt på beina før vi hiver igang en tråd? Priser på leie av bane, snakke med bilglass, gs etc? Men kjør på visst du vil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...