Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja du sier noe der. jeg har aldri vert der selv da, men følger litt med på tråden ifølge bildene så er det jo bra oppmøte noen ganger.

• Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Stemmer for bimmerstreff i Bergen :D Tar det på Esso i Loddefjord, så spyler vi diesel utover plassen, slik at de med 316 kan være med å drifte :D

Skrevet
Stemmer for bimmerstreff i Bergen :D Tar det på Esso i Loddefjord, så spyler vi diesel utover plassen, slik at de med 316 kan være med å drifte :D

Haha lett med! Okkupere hele Essoen.. Det er jo sinnsykt mange bimmere i Bergen, så hvorfor ikke?!

Skrevet

Haha lett med! Okkupere hele Essoen.. Det er jo sinnsykt mange bimmere i Bergen, så hvorfor ikke?!

Den stiller eg opp på! Liten kjøre tur nord er alltid kjekt!

Skrevet

Tror vi må mekke ett facebook/bimmers-arrangemang, for å spre budskapet best mulig. Jeg lurer bare på om vi skal kapre parkeringsannlegget på vestkanten uten forvarsel på en fredag natt? Det hadde vel ikke vært noe problem? :D8)

Skrevet

Vi har stått oppå taket i 4. etasje på vestkanten med en haug biler, aldri fått noe problemer der. :D

Men det går sikkert an under også. Bak Zappa, men da øker jo sjansene for at purken stikker innom. Hehe.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg så bilen din i sentrum for en stund siden. Steike den er strøken ass! Hvordan kommer du deg over fartsdumper med den egentlig, fikk så vidt fingrene mellom leppen og brosteinen :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...