Reef89 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Ja du sier noe der. jeg har aldri vert der selv da, men følger litt med på tråden ifølge bildene så er det jo bra oppmøte noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Ja du sier noe der. jeg har aldri vert der selv da, men følger litt med på tråden ifølge bildene så er det jo bra oppmøte noen ganger. Har du link til tråden? Fornøyd med e60 forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Her: viewtopic.php?f=9&t=112514 Ja fantastisk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Takk for den! E60 er så griiiiisefin! Kunne tenkt meg en i blå med m-pakke.. Hadde ikke vært feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Stemmer for bimmerstreff i Bergen Tar det på Esso i Loddefjord, så spyler vi diesel utover plassen, slik at de med 316 kan være med å drifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Stemmer for bimmerstreff i Bergen Tar det på Esso i Loddefjord, så spyler vi diesel utover plassen, slik at de med 316 kan være med å drifte Haha lett med! Okkupere hele Essoen.. Det er jo sinnsykt mange bimmere i Bergen, så hvorfor ikke?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Stemmer for bimmerstreff i Bergen Tar det på Esso i Loddefjord, så spyler vi diesel utover plassen, slik at de med 316 kan være med å drifte Haha lett med! Okkupere hele Essoen.. Det er jo sinnsykt mange bimmere i Bergen, så hvorfor ikke?! Den stiller eg opp på! Liten kjøre tur nord er alltid kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Tror vi må mekke ett facebook/bimmers-arrangemang, for å spre budskapet best mulig. Jeg lurer bare på om vi skal kapre parkeringsannlegget på vestkanten uten forvarsel på en fredag natt? Det hadde vel ikke vært noe problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Vi har stått oppå taket i 4. etasje på vestkanten med en haug biler, aldri fått noe problemer der. Men det går sikkert an under også. Bak Zappa, men da øker jo sjansene for at purken stikker innom. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Tror vi tar det i andre etage Lager en "event" jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Jeg så bilen din i sentrum for en stund siden. Steike den er strøken ass! Hvordan kommer du deg over fartsdumper med den egentlig, fikk så vidt fingrene mellom leppen og brosteinen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Åja takk for det Er litt smågreier igjen, men er ikke så alt for gale Hehe, er så vidt det går over fartsdumper. Men det forbauser meg at det faktisk går så bra som det gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Jeg er gjerne med på bimmers-meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Konge! Her er link viewtopic.php?f=9&t=204706 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Du får ikke lov å selge bilen, du kan skrive hva du vil men jeg bestemmer det! Hehehe du har mange gode år igjen med denne bilen den er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå