Thundercoil Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Masse fint ja Var et par du kunne tatt med deg i kofferten, for å si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Mange kule bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Masse fint ja Var et par du kunne tatt med deg i kofferten, for å si det slik Enig der! 8-serien og mustangen hadde ikke vært dumt! Egentli kunne jeg tenkt meg alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Fyyyyyy fabian for en samling av lekre biler! Er du fortsatt i tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Fyyyyyy fabian for en samling av lekre biler! Er du fortsatt i tyskland? Ja vet, det er helt sick. Buksen ble veldig trang der inne hehe.. I skrivende stund er jeg faktisk på Schönefeld-flyplass. Er hjemme i kveld. Så visst du sender meg adressen din på PM, kan jeg sende klistremerket i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Konge! Setter pris på det! Bestiller meg stag på neste lønning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Konge! Setter pris på det! Bestiller meg stag på neste lønning Det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Masse godbiter her ja! Den 1M'en synes jeg er griselekker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 19, 2011 Forfatter Share Skrevet November 19, 2011 Jeg gadd ikke å legge ut alle bildene, da jeg bare kunne laste opp to om gangen. Hadde det gått an å merke alt, hadde dere sett mye mer bra 1m'en var ikke feil i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Jeg kjøpte meg BH til bilen da jeg var i Tyskland. Jeg synes dette er en tøff detalj, på vel og merke e46, og måtte prøve den på min. Jeg syns ikke det var så gale, men der er det nok delte meninger Nyrene ser dog ikke ut slik jeg hadde tenkt. Tilvenning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Helt ærlig? Kan vell åpne med å si "smaken er som baken". Min mening: Få det av fort som fanden på flat mark Har absolutt ikke sans for BH i det hele tatt. Ødelegger den pene fronten på E39 og alle andre merker og spesielt din fine bil Lasse. BH er best av! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Spør du meg så kan det fungere på noen biler, men absolutt ikke BMW! Kunne godt tenkt meg en, men det er kun til og fra treff isåfall! Edit: bare til og fra, ikke under treffet såklart, hvis noen var usikre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Må si meg enig med de andre her, ingen fan av BH på biler som er såpass runde i kantene som e39. Til nød på en e30, og på eldre Golfer og slikt, så kan det være pent. Men i dette tilfellet, så er det ikke min stil altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Passer bedre på Golf etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Så ikke ut i måneskinn engang Og spesielt ikke på din bil, som er så gjennomført pen ellers.. ødela linjene helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå