Gå til innhold

Lasse´s BMW 528 E39 ///Mtech - SOLGT! :(

Anbefalte innlegg

• Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, er helt ny på forumet og etter å ha lest gjennom tråden din må jeg bare si at du har en nydelig bil! Tror du kanskje du kunne tatt noen bilder som viser litt mer av helhetsinntrykket til bilen med de nye sommerfelgene på? :D

Hallais! Takk for det! Føler meg beæret av å få ditt første eller andre innlegg, her i tråden :D

Skal knipse noen bilder i morgen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, venter i spenning på bildene nå :D Ut i fra det du har gjort med resten av bilen, har jeg tro på felgene og :) Må si jeg er blitt ganske inspirert av flere her på forumet, så håper bare min bil kan ende opp med å se noe lignende ut som flere av de E39'ene her gjør! Så får vi se om det kanskje kommer en tråd etterhvert :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, venter i spenning på bildene nå :D Ut i fra det du har gjort med resten av bilen, har jeg tro på felgene og :) Må si jeg er blitt ganske inspirert av flere her på forumet, så håper bare min bil kan ende opp med å se noe lignende ut som flere av de E39'ene her gjør! Så får vi se om det kanskje kommer en tråd etterhvert :wink:

er på iPhonen, så jeg får ikke lastet opp bilder nå, men kam stjele dette fra i dag, så får du hvertfall et inntrykk ;-)

Det er mange flotte E39 her på forumet, det er det ikke tvil om! Kjekt å få lov til å inspirere folk til å gjøre bilene sine flotte :) du må mekke en tråd vet du ;-)g5zyrvofvles2z6mto1u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange pene bmw-er på turen deres idag, neste gang blir eg med! Håper det ikkje blir for lenge til neste gang? :)

Blitt utrulig pen E39-en din nå, snart ikkje meir å oppgradere med nå! :P

Ja det ble faktisk steike bra, til tross for litt regn. Det er nok stor fare for at det ikke blir lenge til neste gang, så da forventer jeg at du stiller ;-) Vi får ta en tur når det er lovet sol og fint vær.

Takk for skryt! :) er ikke mye igjen nå nei :P neste plan er å oppgradere coupé-lysene og xenon i langlys, og selvsagt montere slusene og hellakere til sommeren og sote ruter og kanskje skifte ratt? Det var visst litt mer å gjøre :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...