aplet86 Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Her er et par bilder av spruddel sin touring med mine CSL felger prøvemontert Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Skikkelig gromt spruddel.. Er vel bare å handle nå..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Venter fortsatt på svar angående VMR V715 Blir liksom CSL med kant og ikke konkav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Høyglanspolert kant liker vi!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Ja, da er felger bestilt, venter på de. Ble ikke VMR. Kan vel nevne at BBS har produsert felgene, men er ikke BBS felger Har idag også fått tatt en kjapp vask på bilen, gleder meg til påsken, skal jeg vaske godt, claye, polere og vokse Byttet forresten til grøftelyspærer med 5000k, men det ble en del hvitere enn angel eyesene som er 8000k, samtidig matcher det xenonen bra, men er jo ikke lov med grøftelys og hovedlys sammen. Tror jeg beholder pærene, ellers blir det 8000k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 ASAfelger kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Nei Er kant, ikke høyglanspolert, grunnet felgene er pulverlakkert. Blir spennende å se hvordan de passer på bilen, er foreløpig litt skeptisk, men håper det blir tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Da er den ene felgen kommet og blir polert og vokset nå. En liten smakebit. Dette er foran: Venter på de siste 3, kommer forhåpentligvis imorgen eller torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Kun en ting å si, tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Takk Håper det blir bra ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Ah. Du har kjøpt felgene til Dieselvegard? dette kan faktisk bli tøft. Gleder meg til å se dette ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Stemmer Blir gøy å se de på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Blir dette bra med grønnfargen på bilen din så tror jeg at jeg skal vurdere Alpinhvit på Breytonfelgene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Til E46'n eller Z4'n? Til rød bil så passer jo hvite felger skikkelig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå