Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har den programvaren liggende på pc'en min, oppgraderte akkurat i min, funka fint det, men er det mk3 eller mk4 navi du har?

Skrevet

sorry leste ikke alt der i farta.. produsert i januar 2003 , samme som min, så da er det bare å oppgradere... send meg en pm med mail adressen din så skal jeg sende deg programvaren med mail...

Skrevet

Jeg tviler igrunn på at dette er et software-problem. Spesielt siden det er en 2003-modell, men for all del, man vet jo aldri.

Skrevet

Punktere skikkelig? hvis ikke går det jo ann å lappe!

og hvis det er et som er skikkelig punktert så kjøper du jo bare ET nytt?

Skrevet

Lufta bare siger ut, men ble jo stående på omtrent tomt dekk før jeg fikk blåst det opp og dekket er litt deformert. Virker som korden har blitt bulket, for nå er det en dump der som dekket var ned da jeg stoppa. Uansett er begge bahjula slitte i ytterkant, er jo gamle, så da kjøper jeg like gjerne to nye ;)

Skrevet

Skulle bare få lakkert opp i hjulbuene de få cm som var subba bittelitt. Må være i orden :) Aner ikke. Var i 100 sona at jeg ringte fattern som kjørte bak og spurte om det rista noe i bilen hans, merket veldig svak antydning til det, tok av litt senere da jeg merker mer til det og stanset og det hadde siget ut. Hadde heldigvis 12V kompressor og fikk blåst opp og rullet sakte siste 2 km til lakkereren. Kommet meg hjem nå, fikk låne vinterhjula hans. :) Dekket er jo skadet, så får bestille nye. Ordner seg :)

Skrevet

Skadet? Blir da ikke skadet av å stå uten luft en kort periode.... :wink: Plugg det å kjør mange km til!

Skrevet

Men hvis han har kjørt med for lite luft så har du smuldret opp dekket fra innsiden og det er livsfarlig å kjøre med! hvis de er slitt i tillegg så bestill likegjerne nye ;)

Skrevet

Oppdaterte navien min nå og det gikk fint :) MEN! AUX kommer fortsatt ikke opp!? Begynner å bli lei av en så enkel sak skal bli så vanskelig. Noen som har tips?

Skrevet

Prøvde mer og plutselig fikk jeg opp AUX i 2 sekunder før den gikk bort fra det. Muligens dårlig kontakt i kabelen da? :D Prøvde å dytte kontakten godt sammen og masse greier, men ville ikke fler ganger :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...