Gå til innhold

Min 330i. solgt!

Share

Anbefalte innlegg

Hmm, ser ut som min er versjon V20.1, V21 eller V21.1. Alle de har 4/1/12 på MK4. Som man kan se her: http://www.m3forum.net/m3forum/archive/ ... 07687.html

Og det ser ut som det tilsvarer versjon 8.0 på MK1 (antakeligvis det de kaller det i butikken).

Så ser ut som jeg må oppgradere min navi. Isåfall blir det 4-1/00. Noen som vet om noen som kan fikse det? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry leste ikke alt der i farta.. produsert i januar 2003 , samme som min, så da er det bare å oppgradere... send meg en pm med mail adressen din så skal jeg sende deg programvaren med mail...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lufta bare siger ut, men ble jo stående på omtrent tomt dekk før jeg fikk blåst det opp og dekket er litt deformert. Virker som korden har blitt bulket, for nå er det en dump der som dekket var ned da jeg stoppa. Uansett er begge bahjula slitte i ytterkant, er jo gamle, så da kjøper jeg like gjerne to nye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare få lakkert opp i hjulbuene de få cm som var subba bittelitt. Må være i orden :) Aner ikke. Var i 100 sona at jeg ringte fattern som kjørte bak og spurte om det rista noe i bilen hans, merket veldig svak antydning til det, tok av litt senere da jeg merker mer til det og stanset og det hadde siget ut. Hadde heldigvis 12V kompressor og fikk blåst opp og rullet sakte siste 2 km til lakkereren. Kommet meg hjem nå, fikk låne vinterhjula hans. :) Dekket er jo skadet, så får bestille nye. Ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...