spruddel Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Hmm, ser ut som min er versjon V20.1, V21 eller V21.1. Alle de har 4/1/12 på MK4. Som man kan se her: http://www.m3forum.net/m3forum/archive/ ... 07687.html Og det ser ut som det tilsvarer versjon 8.0 på MK1 (antakeligvis det de kaller det i butikken). Så ser ut som jeg må oppgradere min navi. Isåfall blir det 4-1/00. Noen som vet om noen som kan fikse det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 jeg har den programvaren liggende på pc'en min, oppgraderte akkurat i min, funka fint det, men er det mk3 eller mk4 navi du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 sorry leste ikke alt der i farta.. produsert i januar 2003 , samme som min, så da er det bare å oppgradere... send meg en pm med mail adressen din så skal jeg sende deg programvaren med mail... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Jeg tviler igrunn på at dette er et software-problem. Spesielt siden det er en 2003-modell, men for all del, man vet jo aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Noen som har to 235/35/19 til salgs? Var så heldig og punkterte på vei til lakkereren igår. Typisk. Håper felgen har klart seg bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Punktere skikkelig? hvis ikke går det jo ann å lappe! og hvis det er et som er skikkelig punktert så kjøper du jo bare ET nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Lufta bare siger ut, men ble jo stående på omtrent tomt dekk før jeg fikk blåst det opp og dekket er litt deformert. Virker som korden har blitt bulket, for nå er det en dump der som dekket var ned da jeg stoppa. Uansett er begge bahjula slitte i ytterkant, er jo gamle, så da kjøper jeg like gjerne to nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Lakkerer? Vært uheldig?! Punktererte, hva kjørte du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Skulle bare få lakkert opp i hjulbuene de få cm som var subba bittelitt. Må være i orden Aner ikke. Var i 100 sona at jeg ringte fattern som kjørte bak og spurte om det rista noe i bilen hans, merket veldig svak antydning til det, tok av litt senere da jeg merker mer til det og stanset og det hadde siget ut. Hadde heldigvis 12V kompressor og fikk blåst opp og rullet sakte siste 2 km til lakkereren. Kommet meg hjem nå, fikk låne vinterhjula hans. Dekket er jo skadet, så får bestille nye. Ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Skadet? Blir da ikke skadet av å stå uten luft en kort periode.... Plugg det å kjør mange km til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Men hvis han har kjørt med for lite luft så har du smuldret opp dekket fra innsiden og det er livsfarlig å kjøre med! hvis de er slitt i tillegg så bestill likegjerne nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Jeg blåste opp dekket igjen mens dekket var på bilen og stod nedpå, så der dekket var ned mot bakken ble det en bulk inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Oppdaterte navien min nå og det gikk fint MEN! AUX kommer fortsatt ikke opp!? Begynner å bli lei av en så enkel sak skal bli så vanskelig. Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Prøvde mer og plutselig fikk jeg opp AUX i 2 sekunder før den gikk bort fra det. Muligens dårlig kontakt i kabelen da? Prøvde å dytte kontakten godt sammen og masse greier, men ville ikke fler ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Høres rart ut:p prøv å reklamere på kabelen da? Få en ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå