spruddel Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Pratet med de tidligere, men de var skeptiske til det. Men får ringe å si jeg har hatt bilen hos BMW og at BMW sier kabelen er ødelagt At de har målt på den osv. Jeg har jo målt den selv, er kontakt, men får ikke kontakt gjennom motstandene nå.. jaja. Får se hva jeg finner ut av imorgen, skal ringe dem å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Rart det skulle bli en valk i dekket bare ved en punktering, BMWn min sto på flatt dekk forran i flere måneder uten at jeg så det, så at bilen var litt skjeiv men tenkte ikke stort over det.. Fyllte luft tut og kjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Men siden han har kjørt på dekket med lite luft så har han nok felgkjørt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Ja, da får jeg ny kabel tilsendt og returnerer den gamle. Håper det virker med ny. Hadde vært kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Fått ny kabel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Nei, venter på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Ja, da fikk jeg ny AUX kabel og det virker fortsatt ikke.. Vurderer om jeg bare skal ødelegge den kabelen å bruke kontakten og lage selv med motstand og kondensator. Men kabelen ser jo forsåvidt ut til å være riktig laget også.. :S Faen ass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 det suger! si i fra om jeg skal fikse den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Har nå funnet feilen. Produksjonsfeil i kabelen. Byttet om litt og da virket det! Endelig! Er ikke bare bare å forstå seg på koblingsskjemaene som ligger rundt på nettet alltid. Da er det bare å lodde ordentlig og krympestrømpe osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Har nå funnet feilen. Produksjonsfeil i kabelen. Byttet om litt og da virket det! Endelig! Er ikke bare bare å forstå seg på koblingsskjemaene som ligger rundt på nettet alltid. Da er det bare å lodde ordentlig og krympestrømpe osv Så du har fått to kabler med feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 De som produserer kabelen vet nok ikke hvordan den skal være, så alle er nok feil. Har fått på plass alt igjen, men glemte selvfølgelig å lage hull i dekselet som kontakten skal sitte i, så må demontere litt småtteri igjen bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Da var kompressor montert av ESS idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Da var kompressor montert av ESS idag Hvilket kitt er det som gir så mye på 330i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Da var kompressor montert av ESS idag Hvilket kitt er det som gir så mye på 330i? Tipper på at noen har "bimmersrapa" han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Haha begynte å lure med den overskriften ja! den får vel 450hk på steg 2 hvis jeg husker riktig? Det 530 "M5-killern" hadde iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå