Gå til innhold

Min 330i. solgt!

Share

Anbefalte innlegg

Pratet med de tidligere, men de var skeptiske til det. Men får ringe å si jeg har hatt bilen hos BMW og at BMW sier kabelen er ødelagt ;) At de har målt på den osv. Jeg har jo målt den selv, er kontakt, men får ikke kontakt gjennom motstandene nå.. jaja. Får se hva jeg finner ut av imorgen, skal ringe dem å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det skulle bli en valk i dekket bare ved en punktering, BMWn min sto på flatt dekk forran i flere måneder uten at jeg så det, så at bilen var litt skjeiv men tenkte ikke stort over det.. Fyllte luft tut og kjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ja, da fikk jeg ny AUX kabel og det virker fortsatt ikke.. :( Vurderer om jeg bare skal ødelegge den kabelen å bruke kontakten og lage selv med motstand og kondensator. Men kabelen ser jo forsåvidt ut til å være riktig laget også.. :S Faen ass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå funnet feilen. Produksjonsfeil i kabelen. Byttet om litt og da virket det! Endelig! :D Er ikke bare bare å forstå seg på koblingsskjemaene som ligger rundt på nettet alltid. Da er det bare å lodde ordentlig og krympestrømpe osv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå funnet feilen. Produksjonsfeil i kabelen. Byttet om litt og da virket det! Endelig! :D Er ikke bare bare å forstå seg på koblingsskjemaene som ligger rundt på nettet alltid. Da er det bare å lodde ordentlig og krympestrømpe osv :D

Så du har fått to kabler med feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som produserer kabelen vet nok ikke hvordan den skal være, så alle er nok feil. Har fått på plass alt igjen, men glemte selvfølgelig å lage hull i dekselet som kontakten skal sitte i, så må demontere litt småtteri igjen bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...