Gå til innhold

Min 330i. solgt!

Share

Anbefalte innlegg

Tipper det blir slik ja Fredrik, takk for det.

Mats: Tja, mulig noen mener den er verdt det, akkurat det er ganske urealistisk sammenliknet med markedet, mange vil sikkert si at det jeg ønsker for den er urealistisk også, men jeg vet hva jeg synes den er verdt og dermed selger jeg den ikke under det, hvertfall ikke når jeg ikke trenger å selge. Er jo folk som kan kjøpe seg f.eks. en Volvo til 1 million, men i mine øyne er den ikke verdt det selv om muligens markedet sier den er verdt det, men ved en avstemning hadde jeg valgt mye lavere fordi JEG ikke synes den er verdt så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hadde jeg tapt så mye på den, så hadde det vært en avskrivning på ca. 11,50,- per km på en 7 år gammel bil fra da jeg kjøpte den til nå, er vel i nivået til en nybil det nesten? Ellers skjer det lite her, pusser opp leilighet, og bruker lite bil, men var ute og kjørte en tur igår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Plutselig mens jeg kjørte i dag begynte begge disse lampene å lyse, skjedde rett etter at jeg ga på full gass og antispinnen slo inn pga antydninger til å spinne pga regnvær. Gått over alle sikringene som har med ASC å gjøre, men alle er hele. Noen forslag?

PIC000262.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd å skrubbe på bremsene? Jeg tipper at det er en ABS sensor eller noe i den forbindelse som har kommet litt ut av takt :P

Dersom ABSen også er ute å kjøre, er det bare å få tatt diagnose. Sensorene er dyre og kan være et helvette å bytte. Ta derfor diagnose først og finn ut hvilken side det er snakk om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der fikk min mormor sin opp etter bråbrems med sin E46.

Jeg fikk det ikke opp på diagnose, men hadde batteriet av i litt over en halvtime fordi jeg drev og loddet på baklyktene, og når jeg koblet på igjen batteriet var feilmeldingene borte, og har aldri kommet tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle dra på diagnose i dag, men bilen ville ikke starte, ikke lenge siden jeg toppladet batteriet etter at den var flatt. Batteriet er vel fra bilen er ny, så etter 10 år er det på tide å få bytta det, vet mange har fått problemet med denne feilmeldingen pga batteri, så håper det ordner seg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle dra på diagnose i dag, men bilen ville ikke starte, ikke lenge siden jeg toppladet batteriet etter at den var flatt. Batteriet er vel fra bilen er ny, så etter 10 år er det på tide å få bytta det, vet mange har fått problemet med denne feilmeldingen pga batteri, så håper det ordner seg da :)

Sjekka batterispenning ved belastning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...