Stoppie_Master Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Ser ut som jeg leier den store 50 kvm hytta fra fredag og sjekker ut på søndag. Der er det 2 soverom, så hvis det er noen snille personer som ikke er så høylytt, så skal det vurderes å la de overnatte i hytta.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Ser ut som jeg leier den store 50 kvm hytta fra fredag og sjekker ut på søndag. Der er det 2 soverom, så hvis det er noen snille personer som ikke er så høylytt, så skal det vurderes å la de overnatte i hytta.... Samma hytte som vi har leid Kjører du Fredag? Jeg og samboern starter fra Stjørdal på Fredag, så er det en kompis og ei veninne som henger seg på I Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Skikkelig offtopic, men jeg liker deg Stoppie_Master.. Ikke er du på facebook og ikke liker du festbråk. Akkurat som meg! Ser ut som at jeg og fruen tar tur/retur samme dag. Jeg har litt sansen for å kjøre bmw langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Ser ut som jeg leier den store 50 kvm hytta fra fredag og sjekker ut på søndag. Der er det 2 soverom, så hvis det er noen snille personer som ikke er så høylytt, så skal det vurderes å la de overnatte i hytta.... Samma hytte som vi har leid Kjører du Fredag? Jeg og samboern starter fra Stjørdal på Fredag, så er det en kompis og ei veninne som henger seg på I Trondheim Jeg kjører fredag ja, starter etter kl 10:00 engang... Når hadde dere tenkt til å starte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Skikkelig offtopic, men jeg liker deg Stoppie_Master.. Ikke er du på facebook og ikke liker du festbråk. Akkurat som meg! Ser ut som at jeg og fruen tar tur/retur samme dag. Jeg har litt sansen for å kjøre bmw langt Hehe, takk for den. Ikke vær dag man får en sånn hyggelig tilbakemelding Du og fruen får stikke innom hytta vår, så får dere en liten pause før dere returnerer, du ser den svarte 7'ern står utenfor... Et problem er at man må jo oppsøke litt fest innimellom, er liksom der de single damene er. Eller er det noen andre plass de er Og ikke kom å si at de er på facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Flere som reiser helt fra bergen? Hvor lang tid tar det fra bergen? Hmm, Nygårdstangen E39 nordover til Oppedal; regn 90 minutter så har du litt å gå på for å rekke fergen. Oppedal-Lavik; ca 25 minutter med ferge. Lavik- Stranda: 3 timer og 40 minutter. (Følg E39 til Byrkelo, ta av til høyre og følg riksvei 60 via Stryn til Stranda.) Stranda-Liabygda: ca 12 minutter med ferge. Liabygda-Åndalsnes: ca 1 time og 15 minutter. (Ta til høyre etter fergen og kjør mot Valldal, så over Trollstigen.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Skikkelig offtopic, men jeg liker deg Stoppie_Master.. Ikke er du på facebook og ikke liker du festbråk. Akkurat som meg! Facebook - blæh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Ser ut som jeg leier den store 50 kvm hytta fra fredag og sjekker ut på søndag. Der er det 2 soverom, så hvis det er noen snille personer som ikke er så høylytt, så skal det vurderes å la de overnatte i hytta.... Samma hytte som vi har leid Kjører du Fredag? Jeg og samboern starter fra Stjørdal på Fredag, så er det en kompis og ei veninne som henger seg på I Trondheim Jeg kjører fredag ja, starter etter kl 10:00 engang... Når hadde dere tenkt til å starte? Hmm. Regner med vi ikke får til å starte før i 15 tiden her. Samboern har ikke fått fri hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Hmm. Regner med vi ikke får til å starte før i 15 tiden her. Samboern har ikke fått fri hele dagen. OK, jeg sender deg navn og nr på PM, så får vi sæsæmæsse. Dere tar sikkert oss igjen, tar det rolig nedover. Tar oss uansett igjen når vi kommer på campen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 endelig har jeg funnet noen likemenn:P facebook er klamydia-garanti nr 1...bråk på fest er også tafatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Facebook - blæh. Jeg har aldri vært i fjesboka og jeg føler ingen trang til å være der heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 En uke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Jeg kommer da dessverre ikke. Hvertfall i utgangspunktet. Er en liten sjanse enda, men da skjer det hvertfall veldig plutselig Siden jeg skal jobbe for en annen og må da se det an når tiden kommer om det er noe å gjøre på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Vi har aldri vært så nært som nu..... eller nu.... eeeeller nu.... Stikker og finpusser litt på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skallesei Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Er det satt noen tid for avreise opp Trollstigen? Mulig jeg er sær, men gidder ikke tråkke rundt på Næs i 5 timer fra 12 til 17 før vi legger ut på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå