Gå til innhold

Trollstigentreffet 2010

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ut som jeg leier den store 50 kvm hytta fra fredag og sjekker ut på søndag. Der er det 2 soverom, så hvis det er noen snille personer som ikke er så høylytt, så skal det vurderes å la de overnatte i hytta....

Samma hytte som vi har leid ;) Kjører du Fredag? Jeg og samboern starter fra Stjørdal på Fredag, så er det en kompis og ei veninne som henger seg på I Trondheim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig offtopic, men jeg liker deg Stoppie_Master.. Ikke er du på facebook og ikke liker du festbråk. Akkurat som meg!

Ser ut som at jeg og fruen tar tur/retur samme dag. Jeg har litt sansen for å kjøre bmw langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg leier den store 50 kvm hytta fra fredag og sjekker ut på søndag. Der er det 2 soverom, så hvis det er noen snille personer som ikke er så høylytt, så skal det vurderes å la de overnatte i hytta....

Samma hytte som vi har leid ;) Kjører du Fredag? Jeg og samboern starter fra Stjørdal på Fredag, så er det en kompis og ei veninne som henger seg på I Trondheim :)

Jeg kjører fredag ja, starter etter kl 10:00 engang... Når hadde dere tenkt til å starte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig offtopic, men jeg liker deg Stoppie_Master.. Ikke er du på facebook og ikke liker du festbråk. Akkurat som meg!

Ser ut som at jeg og fruen tar tur/retur samme dag. Jeg har litt sansen for å kjøre bmw langt :)

Hehe, takk for den. Ikke vær dag man får en sånn hyggelig tilbakemelding :)

Du og fruen får stikke innom hytta vår, så får dere en liten pause før dere returnerer, du ser den svarte 7'ern står utenfor...

Et problem er at man må jo oppsøke litt fest innimellom, er liksom der de single damene er. Eller er det noen andre plass de er :?: Og ikke kom å si at de er på facebook [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som reiser helt fra bergen? Hvor lang tid tar det fra bergen?

Hmm, Nygårdstangen E39 nordover til Oppedal; regn 90 minutter så har du litt å gå på for å rekke fergen.

Oppedal-Lavik; ca 25 minutter med ferge.

Lavik- Stranda: 3 timer og 40 minutter. (Følg E39 til Byrkelo, ta av til høyre og følg riksvei 60 via Stryn til Stranda.)

Stranda-Liabygda: ca 12 minutter med ferge.

Liabygda-Åndalsnes: ca 1 time og 15 minutter. (Ta til høyre etter fergen og kjør mot Valldal, så over Trollstigen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører fredag ja, starter etter kl 10:00 engang... Når hadde dere tenkt til å starte?

Hmm. Regner med vi ikke får til å starte før i 15 tiden her. Samboern har ikke fått fri hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Regner med vi ikke får til å starte før i 15 tiden her. Samboern har ikke fått fri hele dagen.

OK, jeg sender deg navn og nr på PM, så får vi sæsæmæsse. Dere tar sikkert oss igjen, tar det rolig nedover. Tar oss uansett igjen når vi kommer på campen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer da dessverre ikke.

Hvertfall i utgangspunktet. Er en liten sjanse enda, men da skjer det hvertfall veldig plutselig Siden jeg skal jobbe for en annen og må da se det an når tiden kommer om det er noe å gjøre på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...