Saltkjelen Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Er det mulig å montere facelift lykter på prefacelift modellene? dersom det dreier seg om xenon var det visstnok problematisk iht. Stenshagen da jeg undersøkte dette ifb kjøp av E90. Droppet kjøpet da pre-face lyktene ikke er av den peneste sorten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Jeg selger ett avtagbart hengerfeste til e90. viewtopic.php?f=14&t=160062 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HFfredd Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 viewtopic.php?f=10&t=160644 noen som har peil på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Flyttet til Bilder. Er jo noe info her også, men det er vel i hovedsak en bildetråd, med mange fine biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HFfredd Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Da har jeg hentet meg min nye E91! Måtte stikke bort i helga å se på den før de startet med klargjøringen, klarte ikke å vente. Alt var som det skal, vell verdt ventetiden. Første BMW de leverte med BS registrering, morro. Ble litt bekymret da jeg kjørte hjem fra forhandleren. Bilen var meget rar når man kjørte over humper og ujevnheter i veien. Det vugget liksom etterpå en 4-5 ganger. Så fort jeg kom hjem, tok jeg av mine 16" sommerhjul og kastet på naboen sine 18" Originale M-Tech hjul. Det var som dag og natt! Nå er det sånn som det skal være, tight og utrolig morro å kjøre:) Hjula sitter på bilen enda, og naboen er blitt noen tusenlapper rikere. Planer for bilen er: LED kjørelys og tåkelys LED interiørlys Så fort vinteren er over 19" Performance 313 sommerhjul Nytt endestykke på eksos Ettermontere iPod dock Nå drar fruen og megselv på bilferie gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Endelig fikk jeg tid til å ta noen bilder som viser fargen skikkelig.. Mmm.bimmer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Nydelig bil og bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 da ble det en e90 318d 2006 med mye utstyr på meg:D bilder kommer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Gratulerer! Knall bil det der vettu Gleder meg til og se bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Ufattelig mye herlige biler !! Er selv på utkikk etter E90/91 320d for tiden, men strever med å finne en bil som oppfyller alle ønsker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Bilder av min E90 preface: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Jeg har et problem med min E92. Får opp at jeg har halv motorkraft til tider, og fikk bytta kamaksel sensoren. Men feilen kommer tilbake hele tiden. Veldig av og på! Ellers er jeg fornøyd med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 litt mer info på hva slags type motor osv hadde vært fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Det er vel N43i den heter. 320 bensin. 2007 modell. Kan være katalysatoren på bilen og som det er noe kødd med. Har hørt at det har vært et tilfelle på E46 hvertfall. Har enda 10 måneder igjen av garantien, så skader jo ikke å få dem til å sjekke den : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 hvis du har igjen garanti. så er det jo bare dra å få sjekket det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå