Gå til innhold

Morgan`s 328M3ci , Nå tilsalgs .....

Share

Anbefalte innlegg

Ble utrolig bra dette her til slutt Morgan. Griselekker coupe! Ser det er delte meninger om carbonpanseret, for min del synes jeg det lekkert når det blir motivlakkert, men et fullt ulakkert carbonpanser er harry!

Sikkert helt ok å skru i den garasjen der vil jeg tru? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fy feite satan..å endel andre gloser!

luuurer på om det blir en tur til Molde lell på lørdag.

Skal vel ikke selge? 8)

har jo kjøpt E92`n til Kikke du så da kan du selge billig til meg ;)

Har IKKE lyst til å selge men kan ikke ha begge to, så grete og knut hvem skal ut ....hehe

Men jeg gir ikke denne bort , mye jobb + tlc er lagt ned i denne bilen fra min side.

Har brukt langt over 100000.- i deler og utstyr bare, pluss arbeid.

bygde bilen slik som jeg ønsket den selv å være, må si at de er veldig artig å høre alle gode ord og meninger :-) tusen takke alle sammen:-)

Panseret er laget rett å slett for at den skal skille seg mere ut i fra andre hvite der ute ;-) så jeg regnet med litt delte meninger om det .

Så er det noen som ønsker en bil som INGEN andre har så er det en mulighet her får å si det sånn .

kr:289K

Bilen er ca 10 år gammel og er kjørt 20000 i året ;-) noen som klarer regnestykket .

Utstyr = full pakke ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy feite satan..å endel andre gloser!

luuurer på om det blir en tur til Molde lell på lørdag.

Skal vel ikke selge? 8)

har jo kjøpt E92`n til Kikke du så da kan du selge billig til meg ;)

Har IKKE lyst til å selge men kan ikke ha begge to, så grete og knut hvem skal ut ....hehe

Men jeg gir ikke denne bort , mye jobb + tlc er lagt ned i denne bilen fra min side.

Har brukt langt over 100000.- i deler og utstyr bare, pluss arbeid.

bygde bilen slik som jeg ønsket den selv å være, må si at de er veldig artig å høre alle gode ord og meninger :-) tusen takke alle sammen:-)

Panseret er laget rett å slett for at den skal skille seg mere ut i fra andre hvite der ute ;-) så jeg regnet med litt delte meninger om det .

Så er det noen som ønsker en bil som INGEN andre har så er det en mulighet her får å si det sånn .

kr:289K

Bilen er ca 10 år gammel og er kjørt 20000 i året ;-) noen som klarer regnestykket .

Utstyr = full pakke ++

får gløtte litt på den i morgen når vi kommer mannssterk 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...