bmw-520i Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 din bil som står i fjordbrisveien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Ja titt og ofte. Mine foreldre bor der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Da har Den lille røde sett dagslys for første gang i 2012. Og nypolerte sommertøfler er satt på.Er vi klare for VÅR??? Nydelig bil , og sommertøfler . . . Helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Takktakk. Rimelig så fornøyd med den ja. Fikk kjørt fra meg litt på bane i går. Var godt å få blåst ut litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Da var bilen skodd med nye skiver og klosser. Ble EBC Turbogroove med Yellowstuff R Det stoppet! Her har vi da den litt sjeldne Z4 Coupe Cross. Gammalt og godt brukt Goodstuff Første montert Fant denne på jobben. Jammen kjekk for å presse inn bremsesylinderen DONE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Bytta til muttere på denne? Smart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Ja gjorde det i fjor vår. Greit når jeg bytter så ofte til banehjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HFfredd Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Husker jeg var på nsk(øvrevoll 2011) hvor det var en z3M og tenkte denne må være utrolig tøff i z4, og grublet lenge på hvordan jeg ville hatt min egen etter et par dager på nett med bilder osv. Tittet litt på bimmers.no nå på ferie og der var den jo, akkurat sånn jeg hadde sett den for meg. Din er så og si identisk med den jeg så,for meg. MEGET pen, qudos til deg Stig. Grisepen er den lille røde:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Moro med nye bremser!! Husker jeg var på nsk(øvrevoll 2011) hvor det var en z3M og tenkte denne må være utrolig tøff i z4, og grublet lenge på hvordan jeg ville hatt min egen etter et par dager på nett med bilder osv. Tittet litt på bimmers.no nå på ferie og der var den jo, akkurat sånn jeg hadde sett den for meg. Din er så og si identisk med den jeg så,for meg. MEGET pen, qudos til deg Stig. Grisepen er den lille røde:) .det var i så fall min gamle ville jeg tro! Sort coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Husker jeg var på nsk(øvrevoll 2011) hvor det var en z3M og tenkte denne må være utrolig tøff i z4, og grublet lenge på hvordan jeg ville hatt min egen etter et par dager på nett med bilder osv. Tittet litt på bimmers.no nå på ferie og der var den jo, akkurat sånn jeg hadde sett den for meg. Din er så og si identisk med den jeg så,for meg. MEGET pen, qudos til deg Stig. Grisepen er den lille røde:) Snakker vi potensiell kjøper her eller? I så fall får du vente en god stund. Men takk for hyggelige ord. Kjekt noen liker den Moro med nye bremser!! Ja blir spennende å teste ut dette oppsettet på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HFfredd Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Moro med nye bremser!!Husker jeg var på nsk(øvrevoll 2011) hvor det var en z3M og tenkte denne må være utrolig tøff i z4, og grublet lenge på hvordan jeg ville hatt min egen etter et par dager på nett med bilder osv. Tittet litt på bimmers.no nå på ferie og der var den jo, akkurat sånn jeg hadde sett den for meg. Din er så og si identisk med den jeg så,for meg. MEGET pen, qudos til deg Stig. Grisepen er den lille røde:) .det var i så fall min gamle ville jeg tro! Sort coupe? Jupp, da var det nok din, stod på bakerste rekke:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Grattis med nye bremser Hvilke dekk kjører du på bane? dimensjoner osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Har kjørt med Kumho MX type så og si R dekk. Kommer nok til å kjøpe nye i løpet av sesongen. Kommer litt an på hvor mye kjøring det blir. Da blir det Federal 595RS-R. Dimmen er 225/45-17 på 7.5" felg. Men har litt lyst å prøve Michelin PSSene på Våler hvis jeg tar turen på sensommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Holder på å strigle bilen til 1. mai treff nå i helgen. Så det blir ettpar bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Så kanon flott på bildene mr. Hva bruker du av produkter i hovedsak? Sist jeg striglet min var for levering til ny eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå