Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Da var bilen skodd med nye skiver og klosser.

Ble EBC Turbogroove med Yellowstuff R

Det stoppet! :applause:

Her har vi da den litt sjeldne Z4 Coupe Cross.

DSC_94481280x857.jpg

DSC_94451280x857.jpg

Gammalt og godt brukt

DSC_94531280x857.jpg

DSC_94681280x857.jpg

Goodstuff

DSC_94491280x857.jpg

Første montert

DSC_94601280x857.jpg

Fant denne på jobben. Jammen kjekk for å presse inn bremsesylinderen

DSC_94761280x857.jpg

DONE!

DSC_94791280x857.jpg

DSC_94811280x857.jpg

DSC_94831280x857.jpg

DSC_94871280x857.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg var på nsk(øvrevoll 2011) hvor det var en z3M og tenkte denne må være utrolig tøff i z4, og grublet lenge på hvordan jeg ville hatt min egen etter et par dager på nett med bilder osv. Tittet litt på bimmers.no nå på ferie og der var den jo, akkurat sånn jeg hadde sett den for meg. Din er så og si identisk med den jeg så,for meg. MEGET pen, qudos til deg Stig. Grisepen er den lille røde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med nye bremser!!

Husker jeg var på nsk(øvrevoll 2011) hvor det var en z3M og tenkte denne må være utrolig tøff i z4, og grublet lenge på hvordan jeg ville hatt min egen etter et par dager på nett med bilder osv. Tittet litt på bimmers.no nå på ferie og der var den jo, akkurat sånn jeg hadde sett den for meg. Din er så og si identisk med den jeg så,for meg. MEGET pen, qudos til deg Stig. Grisepen er den lille røde:)

.det var i så fall min gamle ville jeg tro! Sort coupe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg var på nsk(øvrevoll 2011) hvor det var en z3M og tenkte denne må være utrolig tøff i z4, og grublet lenge på hvordan jeg ville hatt min egen etter et par dager på nett med bilder osv. Tittet litt på bimmers.no nå på ferie og der var den jo, akkurat sånn jeg hadde sett den for meg. Din er så og si identisk med den jeg så,for meg. MEGET pen, qudos til deg Stig. Grisepen er den lille røde:)

Snakker vi potensiell kjøper her eller? :P I så fall får du vente en god stund.

Men takk for hyggelige ord. Kjekt noen liker den :D

Moro med nye bremser!!

Ja blir spennende å teste ut dette oppsettet på bane. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med nye bremser!!
Husker jeg var på nsk(øvrevoll 2011) hvor det var en z3M og tenkte denne må være utrolig tøff i z4, og grublet lenge på hvordan jeg ville hatt min egen etter et par dager på nett med bilder osv. Tittet litt på bimmers.no nå på ferie og der var den jo, akkurat sånn jeg hadde sett den for meg. Din er så og si identisk med den jeg så,for meg. MEGET pen, qudos til deg Stig. Grisepen er den lille røde:)

.det var i så fall min gamle ville jeg tro! Sort coupe?

Jupp, da var det nok din, stod på bakerste rekke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt med Kumho MX type så og si R dekk. Kommer nok til å kjøpe nye i løpet av sesongen. Kommer litt an på hvor mye kjøring det blir.

Da blir det Federal 595RS-R. Dimmen er 225/45-17 på 7.5" felg.

Men har litt lyst å prøve Michelin PSSene på Våler hvis jeg tar turen på sensommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...