StigJ Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Er du kjent rundt på Sola? Dette er tatt mellom Hellestø og Ølberg. Rettere sagt på Vigdel. Gammelt militært område som er nedlagt. Litt knotete å finne men jeg visste om det fra før. Ikke helt egnet for senka biler da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Vet godt hvor det er ja, du har funnet en flott område der Og bilen ser jo kjempebra ut, digger den fargen Kjørte forbi en Z4 M her om dagen, oh my lord...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Kom på at jeg faktisk har gjort min tredje mod i går på bilen. Var innom et dekorfirma og fikk litt rød folie til refleksene foran framhjula. Ble ikke 100% match på fargen (99%), men det hjalp veldig på helheten. Kjapt bilde ut soveromsvinduet Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 står på mye du! Ordentlig lekkerbisken du finner jo lm replica på nett i utlandet også vet du, som er mer lik de du kanskje ser for deg? mer stress med frakt og sånt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Syns du det? Har jo hatt bilen i en måned på fredag som kommer. Kort antenne, felgene og nå folien. Ikke mye det da Ja jeg har sett andre LM reps som ser så og si identiske ut. Men som du sier så er det den hersens frakta og tolla. Synes det er stress. Og så er pakka på GS ekstremt billig. Må jo ha dekk og. Vel Sonar er vel ikke det aller heftigste, men tror nok det duger for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Har du fjernet dekoren på panseret/bakluka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Nei. Tar det når den skal shines. Må bare få handlet noen preparater. Der sliter enormt med å vite hva jeg skal kjøpe. Hint hint.... Tenkte jeg skal ta lakkrens, poleing og forsegling. Alt for hånd. Handler sikkert hos Scandicshine igjen. Har handlet bøtte med gritguard og noen forkjellige microfiberkluter og "badehåndkleet/kjolen". Kommer og en Claybar hvert øyeblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2010 Da er dekoren fra forhandleren fjernet, bilen vasket utenpå, inni hjulhus, under og i motorrom. Skinnsetene har fått en runde med AutoGlym og lakken at fått en 3 steps polisj fra MacGyver. Åsså ble det jo så klart noen bilder av dette også.... Leather cleaning.. Yes Im a postwhore... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 " I've always been a sucker for a redhead" Sitat : Sway (Angelina Jolie) i Gone in 60 seconds. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2010 I have never been before. But now I am. Sitat Stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 Får vel legge ut noen flere bilder. Men ingen nye modifikasjoner enda... Eneste jeg adder er mer bensin Og det går der en del av Huff... Kjørt den over 2000km nå... Men den er jo til for å brukes. Får spare det inn igjen til vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Digg bil! Og den fargen er bare elsk. Synes Coupe er mye finere enn Cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Sinnsykt fin bil Eneste jeg vil sette fingen på er at den trenger senk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Ja senk kommer. Forhåpentligvis før Våler i september. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Nydelig bil! Synes z4coupe er passe vulgær, og veldig fin! Når det gjelder dekk så vil jeg fraråde deg å kjøpe Sonar. Jeg skjønner ikke at folk, spesielt de som legger mange hundre tusen i bil skal spare inn et par tusenlapper på dekka. Det har jo alt å si for kjøreegenskapene! Så når du sitter der med en kanonbil til en halv million så er det utrolig dumt å kjipe på som skal gjøre at kanonbilen din sitter på veien. Og ikke minst for sikkerhet, bremselengder... Men det er min mening da..' Anyway, nydelig bil som hadde blitt flere hakk nydeligere med lm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå