Olelink Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Herlig bil ! Denne tråden må jeg følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Ovangs: Ja du har et godt poeng. Klarer ikke helt å forsvare billigdekk på denne bilen. Har alltid brukt bra med penger på skikkelige dekk. Så jeg leter rundt etter felger i utlandet som er bra men rimelige. Har slått fra meg GS sine uansett. Men jeg klarer i alle fall ikke forsvare et kjøp av originale BBS felger heller. Bilen ble såpass dyr at det klarer jeg ikke å få meg til å gjøre. Men igjen så fortjener bilen noe bra. Så ikke vet jeg. Bra dekk skal den få i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Nydelig bil, kul farve! Samme som min forrige dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Har du hatt en Z4 Coupe tidligere? Bilder av den noen plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Viss du skal legge litt penger i kvalitetsfelger, så er DPE og HRE merker du absolutt bør se på.. http://dpe-wheels.com/ http://www.hrewheels.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Ser at vi må prøve å lure min bil utpå den plassen å få tatt noen bilder Stig.. Kongeplass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 Yummy! http://www.hrewheels.com/wheels/series. ... 560C/563C/ http://www.hrewheels.com/wheels/series. ... MP/COMP93/ Søreng: Ja vi kan ta en tur ut dit en dag. Kan ta det etter du har vært på Ringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Støtter felgvalg fra HRE. De har et utrolig fett felgsortiment! Ellers kan man jo kanskje finne noen fine Hamann felger fra Tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Hehe, jeg hadde ikke samme bil. Men en bil med samme farge Nydelig den fargen så lenge man holder den ren og pen Bilen ser utrolig sporty ut med den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Aldri likt denne coupee versionen...og ikke likte jeg denne heller når jeg først så tråden...men nå har jeg titta på bildene...tenkt litt...og funnet ut at bilen er helt rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Hehe. Ja rart det der. Av og til så må det litt tilvenning til . Hadde samme synet da E46 kom i '98. Oppdatering: Da er litt småting bestilt til den lille røde. Snart kommer den mer ned mot bakken, og noen nye småting (pynt?) til interiøret. Stay tuned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 HRE-felger er helt rå, men dessverre sinnsyke priser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Ja det er alt for dyrt. Så blir nok ikke det hvis jeg ikke drar inn Vikinglottoen i morgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Pen Z4! Blir bra når du får slipt den ned noen hakk til Hva er maksbudsjett du tenkte på og bruke på felger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Ja håper den får en fin høyde. Bestilt kun fjærer. H&R 35mm. Har egentlig ikke lenger peiling på hva jeg ønsker av felger. Vipper frem og tilbake på alt mulig. Føler meg litt som Vinglepetter her for tiden. Men travelt har jeg det ikke. Så om det drøyer til våren så får det bare være. BBS LM replicas er jo et kjekt valg, og synes Inter Action som de selger hos Schmiedman ligner mest på originalen. Men de har kun 8.5x19 på nettsiden. Ville hatt 9-10" bak. Dekk handles sikkert på dekkonline. men skulle det bli masse overtid på jobb fremover eller det kommer inn en del uforutsette monetas, kommer jeg nok til å grave litt dypere i lommene på felgfronten. Føler jo at bilen fortjener noe med litt kvalitet også da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå