Gå til innhold

FTE sin Marrakersh BMW 325i E30

Share

Anbefalte innlegg

Takker igjen ;)

mAZE: Ja, det hadde vært kult det, vi kunne jo møttes på halvveien eller noe en gang, kanskje fått med oss noen flere E30er i samme sleng..? Er med jeg ;)

///Thomas: Det går fint, er i dialog med han som skal ta kontrollen.

635csi: Hadde vært en bra tanke det...er egentlig på utkikk etter slike ;)

_anders: Bak? Er originale som jeg har lekt meg litt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 333
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trenger ikke komme å møte vettu, er ikke så langt. Og er ikke akkurat mange plasser å ta bilder på veien fra Minnesund og hitover. Det er fler plasser på Jessheim med omheng vi kan knipse litt..

Må få med en som kan å ta skikkelige bilder da. :)

Og fler med mtech2 hadde jo vært tøft å ha med.. Mange mtech2 i samme shot hadde jo vært tøft.

Bare å finne en helg det, ikke 22.mai for da er jeg i Arvika på Rallycross. Men ellers er jeg klar når det skulle være. Trenger bare beskjed litt før, så jeg får lånt skilter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kommentarer :)

mAZE: Ja, det høres bra ut det ;) Synd du skal på rally da, er jo BMW-dagene på Rudskogen 22 mai, er det ikke..? Tenkte meg iallefall dit. Ellers er det ikke noe problem for meg å ta noen bilder andre dager/helger heller. Må bare ha knall-vær! :wave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mAZE: Jepp, vi ordner det. Vi kan kanskje lage en egen tråd når vi vet dato, så kan vi se om flere med M-tech2 vil være med evt? ;)

eliot: Takker så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan vi gjøre.. Jeg har fått rattet nå, så da er ihvertfall jeg klar. Kanskje vi skal satse på lørdag neste helg?

15.mai? Om været er bra da vel og merke.

Må bare få skiftet litt olje og få på OZ'ene. (Hvilken olje burde jeg bruke? Har noe Castrol SLX stående her tror jeg, men den er kanskje ikke noe særlig på disse motorene?) Uff, nå ødelegger jeg tråden din veldig synes jeg. Om du vil FTE, så kan du jo evt svare meg på PM. Opp til deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 mai kan funke vettu, tror ikke jeg skal noe spesielt da. Da får vi håpe på bra vær :) Bare å skrive her i tråden det, litt diskusjon rundt bilene våre gjør ingenting ;) Skal oppdatere med litt flere bilder av bilen min her etter hvert. Ang olje så vet jeg ærlig talt ikke helt, men kjører selv på Castrol Magnatec olje, virker greit det lille jeg har kjørt iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se hva jeg går for da, må ihvertfall bytte blod på skyssen før jeg begynner å bruke den. Skal oppdatere tråden min med noe bilder jeg også iløpet av helga tenker jeg.

lager en tråd ang neste helg jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...