FTE Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Takker igjen mAZE: Ja, det hadde vært kult det, vi kunne jo møttes på halvveien eller noe en gang, kanskje fått med oss noen flere E30er i samme sleng..? Er med jeg ///Thomas: Det går fint, er i dialog med han som skal ta kontrollen. 635csi: Hadde vært en bra tanke det...er egentlig på utkikk etter slike _anders: Bak? Er originale som jeg har lekt meg litt med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Vart sykt bra denne:) kul farge også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Den fargen var sinnsykt grom på e30. Sexy bil du har der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 grattis med flott e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 Den ble fet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 Sinnsykt grom denne e30'n ble da! Fargen og alt var bare helt rått! Du har fått det til her gitt Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 Trenger ikke komme å møte vettu, er ikke så langt. Og er ikke akkurat mange plasser å ta bilder på veien fra Minnesund og hitover. Det er fler plasser på Jessheim med omheng vi kan knipse litt.. Må få med en som kan å ta skikkelige bilder da. Og fler med mtech2 hadde jo vært tøft å ha med.. Mange mtech2 i samme shot hadde jo vært tøft. Bare å finne en helg det, ikke 22.mai for da er jeg i Arvika på Rallycross. Men ellers er jeg klar når det skulle være. Trenger bare beskjed litt før, så jeg får lånt skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2010 Takker for kommentarer mAZE: Ja, det høres bra ut det Synd du skal på rally da, er jo BMW-dagene på Rudskogen 22 mai, er det ikke..? Tenkte meg iallefall dit. Ellers er det ikke noe problem for meg å ta noen bilder andre dager/helger heller. Må bare ha knall-vær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 Knallvær må til. Må bare få rattet først. Er BMW-dagene da ja. Vi får se det ann neste helg om hvordan det ligger ann da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 denne e30 blei grom ... spess fargen var digg , hjula sitter som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 mAZE: Jepp, vi ordner det. Vi kan kanskje lage en egen tråd når vi vet dato, så kan vi se om flere med M-tech2 vil være med evt? eliot: Takker så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Ja, det kan vi gjøre.. Jeg har fått rattet nå, så da er ihvertfall jeg klar. Kanskje vi skal satse på lørdag neste helg? 15.mai? Om været er bra da vel og merke. Må bare få skiftet litt olje og få på OZ'ene. (Hvilken olje burde jeg bruke? Har noe Castrol SLX stående her tror jeg, men den er kanskje ikke noe særlig på disse motorene?) Uff, nå ødelegger jeg tråden din veldig synes jeg. Om du vil FTE, så kan du jo evt svare meg på PM. Opp til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 15 mai kan funke vettu, tror ikke jeg skal noe spesielt da. Da får vi håpe på bra vær Bare å skrive her i tråden det, litt diskusjon rundt bilene våre gjør ingenting Skal oppdatere med litt flere bilder av bilen min her etter hvert. Ang olje så vet jeg ærlig talt ikke helt, men kjører selv på Castrol Magnatec olje, virker greit det lille jeg har kjørt iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Får se hva jeg går for da, må ihvertfall bytte blod på skyssen før jeg begynner å bruke den. Skal oppdatere tråden min med noe bilder jeg også iløpet av helga tenker jeg. lager en tråd ang neste helg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Kan jeg få anbefale deg og valse forskjermene dine ? Med den høyden der, synes jeg synd på hjulbuene foran! Snakker av erfaring her Bare så du ikke går i samme fella som meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå