spruddel Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Hvordan er været rundt om i vårt langstrukne land fra dag til dag? Kan være greit for folk som skal lengre turer og lurer på hvordan kjøreforholdene er. Er veldig mange innlegg om været i tulletråden og været gjør veldig mye med oss mennesker, så det må jo være et stort samtaleemne vel?
Glenno Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Været i Hokksund by er sol, mørke skyer og iskald vind. Ingen dugg på frontvinduet idag. Intressert høre vær forholdene mellom Geilo og Bergen når det nærmer seg helgen . Kansje jeg slipper bytte til vinter sko igjen .
Dirty Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 været på sørlandet i mandal er slik et sørlandsvær skal være. sol sommer og nyvaska bil, som kruser å myser på damer
Lars-Nord Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 På skedsmo utenfor oslo raser snøen fra taket nå. Men bart på veien igjen etter 15 cm snø i dag.
Marius2002 Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Etter et veldig schizofrent vær idag, er det faktisk lettskyet og blå himmel enkelte plasser og solen har tittet fram enkelte ganger i kveld her i Trondheim.
Mexos Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Er meldt sol i Trondheim imorgen, og 10 grader og skyfri himmel på fredag så tror jeg parkerer hardtopen imorgen gitt
Marius2002 Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Er meldt sol i Trondheim imorgen, og 10 grader og skyfri himmel på fredag så tror jeg parkerer hardtopen imorgen gitt Hørtes bra ut, kanskje det går an å rulle på brett (må rulle på brett når man ikke har bil å rulle med)
Mexos Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Er meldt sol i Trondheim imorgen, og 10 grader og skyfri himmel på fredag så tror jeg parkerer hardtopen imorgen gitt Hørtes bra ut, kanskje det går an å rulle på brett (må rulle på brett når man ikke har bil å rulle med) En kan rulle i gresset og
Dirty Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Er meldt sol i Trondheim imorgen, og 10 grader og skyfri himmel på fredag så tror jeg parkerer hardtopen imorgen gitt Hørtes bra ut, kanskje det går an å rulle på brett (må rulle på brett når man ikke har bil å rulle med) En kan rulle i gresset og Eller hoppe i høyet
Glenno Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Men det er vær uavhengig, ha ha. Noen som kam melde føret strekningen Geilo - Bergen?
Fredrik 90 Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 I Arendal så har det de siste dagene vært sol fra klar himmel, i dag så var det litt overskyet men veiene er tørre og fine noe de har vært i lengre tider nå! Deilig å ha rein bil i flere dager i strekk, bare å spyle over en gang i blandt for å få vekk støv Nå merker jeg at det er deilig å bo på "solkysten"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå