Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er været rundt om i vårt langstrukne land fra dag til dag? Kan være greit for folk som skal lengre turer og lurer på hvordan kjøreforholdene er. Er veldig mange innlegg om været i tulletråden og været gjør veldig mye med oss mennesker, så det må jo være et stort samtaleemne vel?

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Været i Hokksund by er sol, mørke skyer og iskald vind. Ingen dugg på frontvinduet idag.

Intressert høre vær forholdene mellom Geilo og Bergen når det nærmer seg helgen ;-). Kansje jeg slipper bytte til vinter sko igjen :-).

Skrevet

været på sørlandet i mandal er slik et sørlandsvær skal være. sol sommer og nyvaska bil, som kruser å myser på damer :P

Skrevet

Etter et veldig schizofrent vær idag, er det faktisk lettskyet og blå himmel enkelte plasser og solen har tittet fram enkelte ganger i kveld her i Trondheim.

Skrevet

Er meldt sol i Trondheim imorgen, og 10 grader og skyfri himmel på fredag så tror jeg parkerer hardtopen imorgen gitt :)

Skrevet
Er meldt sol i Trondheim imorgen, og 10 grader og skyfri himmel på fredag så tror jeg parkerer hardtopen imorgen gitt :)

Hørtes bra ut, kanskje det går an å rulle på brett :) (må rulle på brett når man ikke har bil å rulle med)

Skrevet

Hørtes bra ut, kanskje det går an å rulle på brett :) (må rulle på brett når man ikke har bil å rulle med)

En kan rulle i gresset og :lol:

Skrevet

En kan rulle i gresset og :lol:

Eller hoppe i høyet :rompe:

Skrevet

Men det er vær uavhengig, ha ha.

Noen som kam melde føret strekningen Geilo - Bergen?

Skrevet

I Arendal så har det de siste dagene vært sol fra klar himmel, i dag så var det litt overskyet men veiene er tørre og fine noe de har vært i lengre tider nå! Deilig å ha rein bil i flere dager i strekk, bare å spyle over en gang i blandt for å få vekk støv :) Nå merker jeg at det er deilig å bo på "solkysten" :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...