carlhaakon Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 Fortsatt så dere ikke får opp bildene? bildene er lastet opp på nettet så må være en feil på siden i såfall. men kommer opp hos meg
FTE Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 Mulig det er noe tull med bakkenettet mitt, for på dama sin bærbare med mobilt bredbånd fikk jeg de opp. Har jo ingen problemer med noen av de andre trådene her inne...merkelig. Men fikk da sett bildene
Torek Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 Veldig flotte bilder carlhaakon, og VELDIG flotte biler! ..den e-30'n din FTE..fy flate skinn!
carlhaakon Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 det er bra, har lasta bildene inn fra photobucket dirkete link her http://s420.photobucket.com/albums/pp28 ... on/BMWCCN/ takker for det torek har også lagt de inn i gruppen vår på facern, så moro og dere kunne taget dere der
Torek Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 har også lagt de inn i gruppen vår på facern, så moro og dere kunne taget dere der Smart. Gøy å sette et fjes til bilene
carlhaakon Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 har også lagt de inn i gruppen vår på facern, så moro og dere kunne taget dere der Smart. Gøy å sette et fjes til bilene er jo litt greit og se hvem som eier bilene i stede får og kun se bilene og navn hehe
Torek Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 har også lagt de inn i gruppen vår på facern, så moro og dere kunne taget dere der Smart. Gøy å sette et fjes til bilene er jo litt greit og se hvem som eier bilene i stede får og kun se bilene og navn hehe Helt enig! Det hjelper vel også på litt på samholdet, vil jeg tro.
carlhaakon Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 8 August nermer seg nå folkens, så alle må sette av denne datoen. mer info om banekjøringen finner dere her: http://www.bmwccn.no/hedmarkogoppland/i ... 0&Itemid=7
Bjørnar_ Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 Blir vel å prøve på noe runder for min del på bane i alle fall!
carlhaakon Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Da er det klart for siste treff for denne sesongen, før folk setter på vinterhjul eller setter bort bilene sine. håpe så mange som mulig tar turen. treffet vil være på Biri senteret 10 Oktober klokken 14.00
Bjørnar_ Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Kan hende jeg tar turen om det ikke er snø og regn, hehe...
eravne Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 typisk at jeg er i sverige og bilen skal stå på Gardermoen i hele helga..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå