MagnusHN Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Like strøkent som alltid. Gleder meg til å høre om planene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Snasen tralle Michter! Flotteste sedanen jeg har sett hittil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Hvis jeg skal foreslå noe, hva med litt camber på bakhjula? Er jo helt loddrette ^^ hehe, tankeleser eller? Har faktisk camberstag bak og skulle justert, men etter vintern i fjor satt det ene camberstaget seg fast! har ikke fått til å løsne det i sommer. men fikk et tips om å ta det av og legge det i et dieselbad vakkert! Takk StrexX Like strøkent som alltid. Gleder meg til å høre om planene! Takk Magnus Gleder meg til våren alt, for å si det sånn Snasen tralle Michter! Flotteste sedanen jeg har sett hittil! Takk Kimmey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 En liten update her! Har laget ferdig en høstfilm med bilen Slutten på filmen er litt useriøs xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Begynner å få gang i filmingen, kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Hvilket kamera bruker du? Og hva bruker du for å få så stødig filming? Kul film forresten! syns kanskje det var litt vel mye klipping i perioder, men ellers ikke mye å si på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspBD Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Dritfin bil og bra film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Tøff musikk. Lister du opp? Og tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Fy for en film, likte den skikkelig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Sykt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Dette var drittøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Digget filmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Bra film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Herlig film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 stili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå