Michter Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Fikk BH billig på et nettsted, men er samme merke som din gamle Carlhaakon BH'n er mer av enn på, men er kjekt å bytte litt look innimellom Vurderer å cleane opp bilen enda mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 den jeg hadde før eller? Så dum jeg var så solgte jeg såklart med bhen og stativet på gamlebimmern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Takk ja, nå kunne du hatt det på bilen istedet for den fæle vinga haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Update! Bytta ut stanceworks klistremerket med autografen til Ayrton Senna, fjerna vindusviskerne og alle klistremerkene, fjerna nakkestøttene bak og bytta ut tåkelysene med lokk. Samt montert adaptere i dørene for å få plass til 2 x 6,5" høytalere i hver dør. Det er derfor bestilt to sett av Focal 165 ps. Har også montert bumpstop bak, så nå hviler bilen oppå bumpstoppene. Greit stivt blitt nå ja x) Bilder kommer bare jeg får lastet dem opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Fant et bilde her, men dette er før jeg fjerna stanceworks merket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Du vet virkelig hvordan du skal holde bilen fresh og oppdatert WELL DONE as usuall MR! vil gjerne se bilde av montering av høyttaler adapter og høyttalere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Så bimmern din i går forbi kiwi på Råholt heftig og se den rulle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Nydelige bilder av en nydelig bil +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Rå bil hvordan er det med rust på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Update! Bytta ut stanceworks klistremerket med autografen til Ayrton Senna, fjerna vindusviskerne og alle klistremerkene, fjerna nakkestøttene bak og bytta ut tåkelysene med lokk. Samt montert adaptere i dørene for å få plass til 2 x 6,5" høytalere i hver dør. Det er derfor bestilt to sett av Focal 165 ps. Har også montert bumpstop bak, så nå hviler bilen oppå bumpstoppene. Greit stivt blitt nå ja x) Bilder kommer bare jeg får lastet dem opp. Fjerna vindusviskerne sier du ? Hvorfor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Du vet virkelig hvordan du skal holde bilen fresh og oppdatert WELL DONE as usuall MR! vil gjerne se bilde av montering av høyttaler adapter og høyttalere Takk Glenn, prøver å holde den fresh Har montert adapterene alt! Høyttalerene ligger på tollageret i oslo. Blir bilder når de er montert Begynner å bli greit klar lyd i bilen Emne: ][V][ichter's E36 - bilder av nytt oppsett s.37 Så bimmern din i går forbi kiwi på Råholt heftig og se den rulle Takk Sto du der med den gule skjønnheten? Emne: ][V][ichter's E36 - bilder av nytt oppsett s.37 Nydelige bilder av en nydelig bil +1 Takk Update! Bytta ut stanceworks klistremerket med autografen til Ayrton Senna, fjerna vindusviskerne og alle klistremerkene, fjerna nakkestøttene bak og bytta ut tåkelysene med lokk. Samt montert adaptere i dørene for å få plass til 2 x 6,5" høytalere i hver dør. Det er derfor bestilt to sett av Focal 165 ps. Har også montert bumpstop bak, så nå hviler bilen oppå bumpstoppene. Greit stivt blitt nå ja x) Bilder kommer bare jeg får lastet dem opp. Fjerna vindusviskerne sier du ? Hvorfor ? hehe, ble mye mer cleant. Vindusviskere er ikke så pent at det gjør noe x)! I tillegg til at den ikke er i veien for det nye klistremerket. Har kjørt i 4 uker uten nå, både i regn og solskinn. Null stress så lenge man har kjørt inn ruta godt med rain-off Men har viskerne baki i tilfelle det skulle komme regn en uke i strekk fant ut jeg måtte prøve etter jeg så Derek Buehler og Sean Quill kjørte uten Lurer på om ikke Nichlas Storsveen kjører uten og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Gule skjønnheten er vel og ta hardt i vel.. Men nei stod der med løven haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Den er FET den her, mister! Kult med vindusvisker delete. Du begynner å bli hardcore, hehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Går for veldig, veldig clean look nå ja, synes det er grisepent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå