Gå til innhold

][V][ichter's E36 - bilder av nytt oppsett s.37

Share

Anbefalte innlegg

Gule skjønnheten er vel og ta hardt i vel.. :P

Men nei stod der med løven :P haha

Ja er spesielt svak for dakargul gitt :o

Den er FET den her, mister! Kult med vindusvisker delete. Du begynner å bli hardcore, hehehe!

Mange takk Tore :D E36'er gjør seg uten viskere syns jeg :D men vurderer kanskje å prøve hvite blinkers igjen :P

Går for veldig, veldig clean look nå ja, synes det er grisepent :D

takk takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 599
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Lagde du frontplaten til dørtrekket selv? Har selv planer om å ordne 2 sett med focal krx2 i mine til vinteren :)

Har ikke lagd dem selv, men fikk kjøpt av en kar som solgte på finn! Han sa de var lagd profesjonelt. Har ikke funnet noe merkenavn på dem, kassene er bra bygd med bra finish :)

spennende, går for å lage selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lagd dem selv, men fikk kjøpt av en kar som solgte på finn! Han sa de var lagd profesjonelt. Har ikke funnet noe merkenavn på dem, kassene er bra bygd med bra finish :)

spennende, går for å lage selv? 

Blir å lage selv ja, men har ikke helt bestemt meg på om jeg skal lage tilsvarendes dine, eller helt nye trekk enda. Har ett sett 6.5" krx2 i kickpanelet nå, men den plasseringa er jo helt bak mål siden dashbordet står i vegen ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får kjøpt de kassene der. Har sett de annonsert på finn flere ganger :) Fet bil Chrizzz. Ser den borte ved kirka stadig vekk :)

Ja har det liggi mange av dem altså ? kanskje han lager dem han karen jeg kjøpte dem fra x)

Takk Halvor :)

Blir å lage selv ja, men har ikke helt bestemt meg på om jeg skal lage tilsvarendes dine, eller helt nye trekk enda. Har ett sett 6.5" krx2 i kickpanelet nå, men den plasseringa er jo helt bak mål siden dashbordet står i vegen ](*,)

haha! Ja skjønner ikke hva designeren til e36'n tenkte på når han la frontene nede ved tærne. Er jo ikke noe mellomtoner som kommer ut derfra! Er jo ikke tærne som hører!

Lyden ble dermed mye bedre nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Rått.. Denne må være en av de tøffeste E36ene der ute.

Takk ! 

Bare et spørsmål, åssen i h..!=#¤?#"!! kommer du deg fram alle stand? :P

hehe, det går faktisk det! Så lenge man kjører på asfalt :P

Skal du space felgene litt ut fremme også eller? :)

hadde vært penere det! men eneste måten å få til det er med luft i så fall. umulig å få svingt da :P

Tar meg friheten til å legge ut noen bilder :) Du vet hva jeg synes om bilen din! :D

14174216161_0e817f3ae8_b.jpg

13990842760_68d7b53dc8_b.jpg

14177511105_f2c3a3c6af_b.jpg

Takker! håper det kommer noen flere fra den siste photoshooten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...