Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ok da! Hadde vært fornøyd med en GT3 også da! Den er vel litt billigere og lages i litt flere eksemplarer(uten at jeg har sjekket).

997 GT3 er nesten mer imponerende enn GT2 (RS) iom. at den ikke har tvangsmating. Bare hør på lyden når Fredrik Huldt når 300 Km/t i denne filmen fra AMS... 8)

http://www.automotorsport.se/tv/?m=9733

Skrevet

For øyeblikket vil det vel være å få rettet opp E36 M3en min :P hehe

Ellers så får vi se om jeg ratter Supra om noen år.. (med eller uten skilt :))

Skrevet

jeg er så heldig at jeg har drømme bilen min jeg e24 635csi. men skulle det være hel 100% riktig skulle det vært en m6, men er fornøyd forde :)

Skrevet

Min REALISTISKE drømmebil, er da faktisk den jeg nettop har kjøpt meg :)

Om jeg skulle finne på å drømme om noe litt mer urealistisk, måtte det være en E46 M3..

Skrevet
hvor mange hester er det i den 3-serien der e21-mannen?

Motoren er en rekkefirer på 1995 cm3 (av M47 familien) som yter 214 HK ved 4100 rpm og 450 Nm mellom 2000 og 2500 rpm. 0-100 Km/t klarer D3 BiTurbo på 6,9 sekunder og topphastigheten er 244 km/t.

Skrevet

E46 m3 ligger høyt oppe, men tror helt ærlig den hadde blitt litt kjedelig når man har blitt vant til motoren i og med at interiøret er likt bilen jeg har per dags dato. Derfor tror jeg det må bli en relativt ny, men tidløs porsche 911 av noe slag.

Skrevet
hvor mange hester er det i den 3-serien der e21-mannen?

Fredrik har - som alltid - rett mht tekniske data, så D3'n er ingen superbil sånn sett, men Alpina har det "lille ekstra", og med relativt "liten" motor blir den forholdsvis gunstig med tanke på det sinnsyke avgiftsnivået vi har her i Norge.... En B3 BiTurbo er en "urealistisk" drømmebil for meg i hvertfall :)

Skrevet

helt klart, jeg syns det var nok hk jeg, med tanke på at det er en originalbil som er langt heftigere etter min mening enn det meste annet som har blitt laget, en av få originalbiler jeg kunne tenkt meg

Ser for meg om 20 år hvor stort samleobjekt dette vil være, hvertfall for diesel-entusiaster som meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...