Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

E46 M3

E36 M3

E30 M3

E24 635csi

BMW 2002 turbo

er vel de mest realistiske innenfor BMW fronten..

Ser bort fra disse er jo Ferrari Testarossa en bil jeg alltid har hatt sansen for!

Ferrari%20Testarossa%20TS%2018%203pc.jpg

Ferrari_Testarossa_-_001.jpg

Skrevet

har du testarossa må du nesten ha hvit dress og rosa skjorte og.

begge ting hører liksom til i 80- og 90- tallet

Skrevet

Noen av mine!

BMW E24 Alpina B7 Turbo

Merc C126 500SEC

73' Ford Mustang Mach1 Cleveland Cobrajet(har selv opplevd denne råe bilen).

BMW E34 M5 3.8

Porsche Panamera, så en igår, satan for en rå bil!

Skrevet

Skal si det er mange som drømmer om gammle amerikanske dritt biler med stiv bakaksel og bladfjøre...

Jøss så tragisk det er med gammle amcar biler..

Er en amerikaner jeg kunne tenkt meg og det er Corvette ZR1 08. Den synes jeg er tøff.. Resten er bare søppel for min del :)

1befbzndb9755ymxls7b.jpg

:lol:

Skrevet
Drømmebilene :

1 : BMW E30 M3 med godkjent s52 motor

2 : Toyota supra singel turbo med hvite skilter

3 : Nissan Skyline GT-R R33 med hvite skilter

4 : bmw E36 M3 / 1974 Porsche 911 ombygd til 1998 993 turbo

Hvorfor akuratt S52?

Skrevet
Skal si det er mange som drømmer om gammle amerikanske dritt biler med stiv bakaksel og bladfjøre...

Er en amerikaner jeg kunne tenkt meg og det er Corvette ZR1 08. Den synes jeg er tøff.. Resten er bare søppel for min del :)

1befbzndb9755ymxls7b.jpg

Enig rå bil , men er den realistisk??

Skrevet

1befbzndb9755ymxls7b.jpg

hahaha, du mener at gamle amerikanere er dritt, søppel osv, men du kjører bmw e30 m3? det er faktisk den mest mislykka bilen som til dags dato er laget bortsett fra 200sx kanskje..

liten, går dårlig, konebil deluxe, stygg, skiller seg ikke ut, dyr og du mener at den er bedre enn gamle amcars? god jul a :) det er ikke mulig å drømme om en e30 m3, med mindre man er født på planeten mars.

Skrevet

hahaha, du mener at gamle amerikanere er dritt, søppel osv, men du kjører bmw e30 m3? det er faktisk den mest mislykka bilen som til dags dato er laget bortsett fra 200sx kanskje..

liten, går dårlig, konebil deluxe, stygg, skiller seg ikke ut, dyr og du mener at den er bedre enn gamle amcars? god jul a :) det er ikke mulig å drømme om en e30 m3, med mindre man er født på planeten mars.

Hmmm... det åpenbart et par ting du ikke har fått med deg når det gjelder E30 M3... :lol:

Skrevet

jeg kunne sett hvorfor, om bilen hadde hatt s38 eller liknende originalt, men når de har satt mopedmotor og glemt igjen de to siste sylindrene på fabrikken, så er det rett og slett flaut for BMW-fabrikken.

en 325i er en MYE bedre bil faktisk.. hvertfall i forhold til pris. E30 er ikke så verst i seg selv, genialt leketøy og å bygge videre på, men m3 e30 er derimot søppel! Både pga pris og hva du får.

Her derimot, da skal jeg være enig, kanskje i noe mildere motorversjon som standard, men du skjønner poenget:

Guddommelig bil!!!!!!

Litt off topic, hva er det heftigste man får godkjent i e21-karosseri? 323i turbo som går på e85, er det mulig å få godkjent?

Skrevet
jeg kunne sett hvorfor, om bilen hadde hatt s38 eller liknende originalt, men når de har satt mopedmotor og glemt igjen de to siste sylindrene på fabrikken, så er det rett og slett flaut for BMW-fabrikken.

en 325i er en MYE bedre bil faktisk.. hvertfall i forhold til pris. E30 er ikke så verst i seg selv, genialt leketøy og å bygge videre på, men m3 e30 er derimot søppel! Både pga pris og hva du får.

Her derimot, da skal jeg være enig, kanskje i noe mildere motorversjon som standard, men du skjønner poenget:

Guddommelig bil!!!!!!

Poenget med E30 M3 i forhold til E30 325i er nettopp de fire sylindrene i M3. Vektfordelingen og dermed styreresponsen er langt bedre i M3 enn i 325i. Et annet poeng er at S14B23 motoren er vesentlig mer effektiv enn M20B25 motoren. 195 HK og 240 Nm fordelt på 2302 cm3 (R4) vs. 170 HK og 226 Nm fordelt på 2495 cm3 (R6) taler sitt tydelige språk.

Det er forøvrig av nettopp samme årsak dagens M3 har en V8 motor (som er like lang som en rekkerfirer) og ikke en rekkesekser. Senere fikk E30 M3 hele 238 HK (EvoIII), men da hadde S14 rekkefireren et volum på 2467 cm3.

BMW Sydafrika produserte lokalt en E30 333i modell basert på M30B32 motoren, men den modellen ble såvidt jeg vet ikke solgt i Europa.

Skrevet

ja, en slik evo 3 vil jeg trur går bra, men så koster det deretter, har kjørt en original 195hk, den spant jo litt med noe smale 16" og fikk jo herja noe vanvittig med den, men den er ikke verdig m3-statuset på noen som helst måte, et par uker seinere blei den solgt for 230 lapper..

til den prisen får man 500hk sierra cosworth som er så vanvittig mye heftigere og bedre på alle måter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...