SSM Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Tror faktisk du er den mest ubrukelige fyren på hele forumet her Just-turbodiesel..... Du mangler jo tydligvis en hel del av historien og bakgrunnen for E30M3 og at den har 4'er. Du sammenligner den med alt slags andre biler som ikke er i samme klasse. Hva må du gi for en orginal 86 mod Sierra Cosworth nå om dagen da??? Omtrent det samme som en E30M3. Fordi den er et 80-talls ikon.
Just-turbodiesel Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Skrevet Mai 19, 2010 det er jo greit nok, men cosworthen har en grunn til at den er dyr, den ekke mislykka! cosworth har turbo originalt og er mye mer trimvennlig mtp hvite skilter og heftig utseende og tøff motorlyd i motsetning til en sliten s14, den er kjedelig som originalbil, men man har vanvittig bra utgangspunkt for trim og det koster ikke mye for å få 300hk i en, hvorfor er jeg ubrukelig kun fordi jeg motsier dere som tydeligvis har fått en e30 m3 satt på tvers inn i rektum? det er en drittbil som er totalt mislykket, ferdig med den saken.. at dere velger å se bort i fra fakta er i hvertfall ikke mitt problem. Latterlig å komme med personangrep bare fordi dere er uenige..
SSM Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Du kan ikke si at bilen er mislykket og en dritt bil bare for DU ikke liker den. Det er ikke så mye som er mislykket med E30M3. Tror du får lese litt historie her gutt.
ZhilleN Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Helt enig med larsen her gitt, og si at e30 m3 er en drittbil?!! Det er jo nettopp den som ER BMW! Skjønner ikke hvorfor du blander inn sierra cosworth?.. Bare for og ha noe og sammenligne mot e30 m3? Det går ikke du.. Du for mer bil ut av en e30 m3 enn cossie, les litt historie, så skjønner du det ganske så fort
Fredrik 90 Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Tror faktisk du er den mest ubrukelige fyren på hele forumet her Just-turbodiesel..... Hehehe! Fortell oss noe vi ikke vet! Det nytter ikke å diskutere med ham, uansett så har han rett så bare la han være på barnehagestadiet sitt så går han lei til slutt
ZhilleN Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Drømmebilene : 1 : BMW E30 M3 med godkjent s52 motor 2 : Toyota supra singel turbo med hvite skilter 3 : Nissan Skyline GT-R R33 med hvite skilter 4 : bmw E36 M3 / 1974 Porsche 911 ombygd til 1998 993 turbo Hvorfor akuratt S52? Bare et eksempel det da, men ville hatt 6'er av enten M5 eller m3
Zibiri Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 det er jo greit nok, men cosworthen har en grunn til at den er dyr, den ekke mislykka! cosworth har turbo originalt og er mye mer trimvennlig mtp hvite skilter og heftig utseende og tøff motorlyd i motsetning til en sliten s14, den er kjedelig som originalbil, men man har vanvittig bra utgangspunkt for trim og det koster ikke mye for å få 300hk i en, hvorfor er jeg ubrukelig kun fordi jeg motsier dere som tydeligvis har fått en e30 m3 satt på tvers inn i rektum? det er en drittbil som er totalt mislykket, ferdig med den saken.. at dere velger å se bort i fra fakta er i hvertfall ikke mitt problem. Latterlig å komme med personangrep bare fordi dere er uenige.. Det sa morra di og.. Av de mer moderne BMW må jeg si E46.. elsker bakdelen til E46 mer en mye annet den er bare så saftig bred og god, samt med den lille "csl" detaljen ser det perfekt ut for meg
SSM Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Drømmebilene : 1 : BMW E30 M3 med godkjent s52 motor 2 : Toyota supra singel turbo med hvite skilter 3 : Nissan Skyline GT-R R33 med hvite skilter 4 : bmw E36 M3 / 1974 Porsche 911 ombygd til 1998 993 turbo Hvorfor akuratt S52? Bare et eksempel det da, men ville hatt 6'er av enten M5 eller m3 S52 er jo fra US M3 og har bare 240hk
ZhilleN Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Skrivefeil... hehe, s50 skal det være.. huska ikke helt om det var s50 eller s52
Just-turbodiesel Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Skrevet Mai 19, 2010 Helt enig med larsen her gitt, og si at e30 m3 er en drittbil?!! Det er jo nettopp den som ER BMW! Skjønner ikke hvorfor du blander inn sierra cosworth?.. Bare for og ha noe og sammenligne mot e30 m3? Det går ikke du.. Du for mer bil ut av en e30 m3 enn cossie, les litt historie, så skjønner du det ganske så fort e30 m3 kan ikke engang assosieres med BMW, siden de glemte å montere de to siste sylindrene, den låter ikke noe fint i det hele tatt. I tillegg er det vanvittig oppskrytte kjøreegenskaper. Ekte BMW har sharknose og rekkesekser, ferdig med det.
Rabies Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Jeg aner ikke hva disse koster nå om dagen, men en Porsche 959 hadde ikke akkurat bydd meg imot Da i sort, hakket lavere enn denne og med noen feite kantfelger
Fredrik Skrevet Mai 19, 2010 Skrevet Mai 19, 2010 Ekte BMW har sharknose og rekkesekser, ferdig med det. OK... en ekte BMW er E3, E9, E21, E23, E24... og under tvil E10, E12 og E28. Jeg liker E9... Forøvrig... jeg har faktisk kjørt en Porsche 959...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå