Gå til innhold

obs obs.. ikke kjøp denne bilen 323ci MB auto bergen


 Share

Anbefalte innlegg

jeg trenger ikke holdninger. jeg sjekker den aktuelle bilen selv, og tar selv ansvar for det jeg ikke måtte ha funnet. prater bare av erfaring, hva jeg finner på slike biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skjønte det, jeg bare poengterer at man ikke må skrike rasisme med en gang noen har meninger om hvordan det er å kjøpe biler fra personer med andre bakgrunner enn vår egen.

når det er sagt så er det ikke akkurat sånn at nordmenn som selger bil er så ærlig at det gjør noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bergenser, og MB-Auto er en butikk som har eksistert i årevis. Kanskje den eldste importforhandleren i Bergen? I hvertfall ikke langt unna. Jeg har aldri handlet med de selv, men har vært i butikken og kikket ved flere anledninger, samt pratet med folkene der. Har ikke fått noe "Styr unna"-følelse da. Min første BMW var også en E34 som var importert av de. (Men jeg kjøpte den av han som kjøpte den av de). Den bilen var veldig bra.

Men jeg hadde èn litt tvilsom opplevelse: Testet en E46 der en gang. Da reagerte jeg på at førersetet var helt nytt. Det var 100% strøkent og merkbart fastere og enn passasjersetet. Syntes det var litt snodig på en bil som hadde gått 60000km. Og jeg har også reagert på måten de behandler annonsebildene sine. Dette har de begynt med nå nylig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke hørt så mye positivt om de jeg heller...

Er km-juks som har gått igjen i de historiene jeg har hørt.

Min gamle bil var importert hos de, men ikke så mye muffens der i gården.. Riktignok var speedometeret blitt byttet..ehm.. men dette fikk jeg sjekket oppi så det var ikke noe tull(tror jeg da...) :^o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke hørt så mye positivt om de jeg heller...

Er km-juks som har gått igjen i de historiene jeg har hørt.

Min gamle bil var importert hos de, men ikke så mye muffens der i gården.. Riktignok var speedometeret blitt byttet..ehm.. men dette fikk jeg sjekket oppi så det var ikke noe tull(tror jeg da...) :^o

hehe nettop det :P tror du! vis de bytter i det landet de henter bilen fra er det jo nesten umulig og finne ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...