Lars89 Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 Kan se skisser (online delekatalog) på bl.a http://www.bmwfans.info Bakskjermen er en hel del. Lykke til!
Daniel84 Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 Drev å så litt på koed.no i går...ble litt usikker må jeg si..var sy mye "deler" til bakskjerm der...men før vell prøve og få litt hjelp her inne når jeg evt skal bestille !
Daniel84 Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 Fikk Tlf av takstman i dag, Han kunne tilby meg 45000kr for bilen, Eller att jeg fikk beholde bilen og få 20000kr. om jeg valgte det måtte jeg selv koste evt skader og deler som hadd ikke var SIKKER på at var der, Da han tok takst var han ikke på bukk med bilen. så han gikk bare ut ifra ny drivaksel på venstre side bak. sa også at jeg skulle ha erstatning for felgen, men han mente det bare var og vaske den å få ballansert den på nytt så var den god som ny. han lurte også på hva jeg hadde betalt for bilen, sa da 60k som jeg betalte..da lo han i tlf til meg å sa at jeg hadde vertfall gjort en dårlig kjøp..Makan til useriøs og frekk takstman har jeg aldri vert borti før...kommer ikke til og godta noe som helst tilbud fra denne mannen,har krevd av gjennsidige og få en ny takst,av en seriøs takstman som gjør jobben sin ordentlig..fikk sjekka opp pris på og få fiksa bilen, kom seg på 45000kr med alt av deler og lakkering...
Daniel84 Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 Blir så forbanna, JEG skal ikke lide fordi en annen idiot ikke følger med i traffiken,..
Nytern Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Du gjør rett i å ikke godta første tilbudet ja, bare å krangle seg til en akseptabel sum. Inntrykk av at sånne takstmenn gjør stortsett det de kan for å unngå betale ut for mye av selskapets penger..
Mexos Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 bare krangle så my du vil. tru gjerne med å ta bilen med på bmw og få de til å ta en verdivurdering av den som de kan sende inn. Jeg truet med dette og taksten på min bil gikk fra en erstatning på 21 000,-, til å få igjen 35 000kr pluss at jeg beholdte bilen Etter delesalg passerte jeg 70 000kr totalt, så det er snakk om store prisforskjeller!
316 Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Mente han at denne felgen bare var å balansere? I såfall skulle hodet hode hans vært balansert.
Larswilliam Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 I såfall skulle hodet hode hans vært balansert. dagens!
Daniel84 Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Skrevet Mai 28, 2010 Takker for tipps, ja 316. Han mente det var bare og ballansere....heilt komplett IDIOT spør du mei...la in klage på han hos gjennsidige i går...så får se hvordan det går...denne saken kommer ttil og ta tid, men det driter jeg i,bilen skal på veien gjenn og jeg skal ikke belaste med en krone heller for at bilen skal være som før ulykka...om det så tar 6mnd feks.
Sandersen Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Spent på åssen saken går! hold oss oppdatert! detta kan dem ikke sleppe unna med. "dårlig kjøp" fyyyfan blir så jevlig forbanna når jeg hører slik.. skulle spent inn tryne på fettotern.
m-alpin Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 stå på,ser ut som et bra eksemplar som er verdt å fikse..
Yngvejos Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Fikk Tlf av takstman i dag, Han kunne tilby meg 45000kr for bilen, Eller att jeg fikk beholde bilen og få 20000kr. om jeg valgte det måtte jeg selv koste evt skader og deler som hadd ikke var SIKKER på at var der, Da han tok takst var han ikke på bukk med bilen. så han gikk bare ut ifra ny drivaksel på venstre side bak. sa også at jeg skulle ha erstatning for felgen, men han mente det bare var og vaske den å få ballansert den på nytt så var den god som ny. han lurte også på hva jeg hadde betalt for bilen, sa da 60k som jeg betalte..da lo han i tlf til meg å sa at jeg hadde vertfall gjort en dårlig kjøp..Makan til useriøs og frekk takstman har jeg aldri vert borti før...kommer ikke til og godta noe som helst tilbud fra denne mannen,har krevd av gjennsidige og få en ny takst,av en seriøs takstman som gjør jobben sin ordentlig..fikk sjekka opp pris på og få fiksa bilen, kom seg på 45000kr med alt av deler og lakkering... Ta deg god tid å krangle med takstmann. Når min e30 ble påkjørt og fikk skadene taksert til 74 000, sendte jeg inn så mye kvitteringer på deler som jeg kunne finne og fortalte forsikringsselskapet ca hvor mye penger og antall timer jeg hadde brukt på bilen. Først tilbydde de meg å kjøpe bilen min for 74 000. Det takket jeg nei til, og fikk da tilbud om å få 50 000 og beholde vraket. Jeg greide å diskutere det opp til 58 000 fordi jeg regnet med at coiloveren var blitt skjev selv om den ikke var nevnt i taksten. I etterkant angrer jeg på at jeg ikke insisterte på at forsikringivertfall sselskapet reparerte bilen min. I mitt tilfelle var det litt spesielt siden min var godkjent ombygd med 2.7, så det var med andre ord ingen tilsvarende biler å få kjøpt (ivertfall ikke til 74 000). Å dokumentere at 60 000 er markedspris for en bra e30 burde ikke være noe problem.
Daniel84 Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Skrevet Mai 28, 2010 Fikk ny tlf av takst fyren i dag,han beklaga seg mye,for jeg ringte in en klage på han..han sa jeg kunne få gjenn 40k å beholde bilen..han sa han ville ikke bli uvenner meg med osv osv...og bla bla bla...diskuterte meg opp til 45k og vi ble enig...han ønsket seg også en god helg..og håpet jeg fikk bilen på veien gjenn...har også fått levert in bilen til oppretting i dag..så neste helg er den muligens ferdig...trenger å kjøpe en brukt dør om noen har, og evt en hel bakstilling ! !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå