Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Det dekselet bør vel la seg skaffe på ebay.

Et originaldeksel er det vel i hopetall på diverse høggere.

Tenk på meg da som har lyst på likt men i beige,det er vanskelig det. :)

Hehe, ja var ikke så vanskelig alikavel nei! Fikk tak i et nå pga Morten! Ringte Ole og slo ann en god bilprat og fikk konstantert at han har deksel til meg ;) Da henter jeg det når jeg kommer nedover neste gang! Som er om 2-3uker :) Da blir det en god biltur igjen, igjennom Norge denne gangen! 8)

Venter spent på katalysatoren, den er på tollen i Oslo. Så fort jeg får den får jeg gjort ferdig eksosen. Da er jeg klar til og rulle nedover!

Ole har vell ett par sånne, forrie eiern av motorn din :P

Dit tips var gull! Han hadde det til meg! Super hyggelig kar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det interiør på vei i posten til meg fra koed :) ikke veldig fint for og si det slik, men det går bra siden det skal trekkes opp i annen farge ;)

ny3ugegu.jpg

Det er ikke det på bildet. Mitt er med el stoler forran med memory i sjafør stolen og varme. Er spent ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, regnet nesten med at du satt det bort da :) Noen i Norge som driver med slikt billig da? Anyway fett interiør!

Tror ikke det er noen i Norge som gjør det så billigt nei.. Men jeg har planene klare for mitt... :) ja tror dette blir fett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra med det interiøret der ja.

Er det fremdeles prosjekt eksos?

Tja, snakket med far. Det var ikke spessielt pent, men vi får se hvordan det ender opp ;)

Fremdeles prosjekt eksos ja. I dag fikk jeg sveiset på katalysatoren + heva hele eksosen litt. Det er ikke lett og lage uorginal eksos gitt :P Her er slik eksosen er nå.

Har fremseles ikke sveiset alle benda. Det gjør jeg i morgen tror jeg. Samt må tette eksoslekkasje som er på Y bendet, der de to røra går inn. Er usikker på om jeg skal sveise det eller bruke pasta... Eksospasta er jo ikke noe fint, mens hvis jeg sveiser det så blir det jo et helvete om jeg skal ha av Y bendet... Da må jeg nemlig skru av manifold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på om den dieselstussen falt i smak hos meg. Jeg har alltid elsket 2x76mm på E34.

Men forbanna pent arbeid!

Ja jeg er helt enig med deg der! ;) derfor jeg skal bytte endestussen når jeg kommer nedover mot sør igjen. Funnet en fra Simons med 1x3" inn og 2x3" ut :)

Takk takk, begynner og bli litt flinkere på Sveising, men trenger fremdeles masse øving for og bli fornøyd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heihei! Dagens arbeid: Høstmodus

Vinterfelga er på, 17" Rondeller kledde den greit syns jeg :)
post-55464-0-27402900-1380487849_thumb.j

post-55464-0-78004000-1380487994_thumb.j

 

FIkk sveisa ferdig eksosen en gang for alle :) Deilig og ha rustfri eksos! Man ser at den har blitt greit varm også! Begynner og få alle reinbuens farger :P

 

post-55464-0-74588100-1380488079_thumb.j

 

Fikk tilpasset så endestussen sto riktig

 

post-55464-0-72156000-1380488111_thumb.j

post-55464-0-27998200-1380488135_thumb.j

post-55464-0-25582100-1380488158_thumb.j

 

I tillegg til dette fikk jeg fikset brekket og vaska bilen :) Så fort snøen kommer blir det heving også. På fredag blir det langkjøring, for da kjører jeg nedover mot Oslo igjen! Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...