Gå til innhold

Intreør farger.   

29 stemmer

1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

• Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passet bra det der ;)

Er virkelig verdt det å gjøre en gjennomført jobb når man holder på med ledninger og styr ja. Kan bli gal av feilsøking om noe ikke er på stell..

Skrevet

Passet bra det der ;)

Er virkelig verdt det å gjøre en gjennomført jobb når man holder på med ledninger og styr ja. Kan bli gal av feilsøking om noe ikke er på stell..

Ja, også slipper man jo den jævla dynamostøyen :P fått in anlegget, er fornøyd, men må ha høytalere forran også merker jeg. alt til sin tid! ;)

Skrevet

Haha, dynamostøy? :P

Har lyst til å bytte høytalere i min selv etterhvert. Ikke gå ekstremt til verks, men små skritt for å få bedre lydkvalitet :)

Skrevet

Haha, dynamostøy? :P

Har lyst til å bytte høytalere i min selv etterhvert. Ikke gå ekstremt til verks, men små skritt for å få bedre lydkvalitet :)

Ja, støyen du får i høytalerene hvis signalkabler og strømkabler ligger ved siden av hverandre :)

Ja, vet ikke hvordan lyden er i E34 orginalt jeg? Mitt anlegg var sprengt når jeg kjøpte bilen..

Skrevet

Har funnet ut at man kommer langt med en god Alpinespiller ink. Alpine Powerpack tilkoblet. Løfter lyden flere høyder, sammen med noen ikke altfor tungdrevne høyttalere som passer i originale innfestninger(samt tett mellom høytalerens for og bakside(tett i anleggsflaten)dette er kanskje den største synderen til dårlig trøkk i anlegget i bilen).

Skrevet

Har funnet ut at man kommer langt med en god Alpinespiller ink. Alpine Powerpack tilkoblet. Løfter lyden flere høyder, sammen med noen ikke altfor tungdrevne høyttalere som passer i originale innfestninger(samt tett mellom høytalerens for og bakside(tett i anleggsflaten)dette er kanskje den største synderen til dårlig trøkk i anlegget i bilen).

Det kan jeg tenke meg. Hadde det før, men ble aldri helt fornøyd, syns det manglet for mye mellomtone og bass. Nå klarer endelig anlegget hele lydbildet, men gjenstår fremdeles masse justeringer for og få det bra.

• 1 month later...
Skrevet

I går kom jeg endelig hjem til Asker igjen. Satte meg i bilen og kjørte rett til "Bilens Eksosanlegg" i ski for og prate litt med dem om eksos. Iløpet av romhjula drar jeg til dem for og bytte midterste lyddemper til en som er flatere. Da får jeg hele eksosen opp nermere bilen, og det blir bra. Egentlig dro jeg til dem for og finne en ny lyddemper bakerst, men de hadde de ikke enda, så vi får se hva vi gjør der. Kloakkrøret og bråket vil jeg ha bort så noe må jeg jo gjøre..!

Postet bilde

Etter dette dro jeg til BDRacing for og heve bilen fra høstmodus til vintermodus + bytte brekkwire venstre side. Fant også ut at jeg trenger nye bakdekk(igjen)

Høstmodus og vask

Postet bilde

Høyfjellshotellmodus

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Nå bør jeg ha nokk bakkeklaring, selv for vinter i nord!

God jul ;)

Skrevet

Er det fortsatt kw coils i høyfjellshotell modus? :D

Sent from my C6603 using Tapatalk 2

Yep, og de er fremdeles ikke skrudd opp Max ;)

Har blåmerke i håndflaten etter hevingen :P

Skrevet

Jaggu på tide Michael med litt updeit nå :).Lenge siden.

Så det bråker litt med eksosen?

Det kan jeg se for meg.

Hvilket justerbart er det du kjører med forresten?

Skrevet

Jaggu på tide Michael med litt updeit nå :).Lenge siden.

Så det bråker litt med eksosen?

Det kan jeg se for meg.

Hvilket justerbart er det du kjører med forresten?

Helt enig! Ja bråker alt for mye, men blir vel bra når jeg får byttet ut lyddemperene håper jeg ;) jeg vil egentlig ha så stillegående som mulig jeg :)

Jeg kjører med KW Inox line V.2 :) de er fremdeles ikke skrudd opp på Max høyde :)

Skrevet

Ahhh,Sånn et Kw sett kunne jeg hatt ja,er det ikke god kvalitet og på det?

Ja de er fine de! Komfortable også!

God kvalitet ja ;) TÜV godkjente også!

Skrevet

Forresten, så har jeg hentet meg dørtrekk forran og alle tinga under dasjpadden med lister nå! Trenger bare dørtrekk bak med lister også ;) hvis noen har, helst med rullgardiner også :))

Fikk også på plata rundt girspaken! Trenger orginalt girtrekk så jeg får festet det..

Her er ikke dekselet festet skikkelig

Postet bilde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...