Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Få det på bil nå!! ;) så blir den kjerra di lekker! ;)
Koman, jeg slenger meg på Tzunami. Ut i garasjen nå.

Lakkerer oversiden av panseret i kveld, så blir det montert på fredag kveld muligens så det får herdet skikkelig.

Etter jobb blir det montert powerflex i traværsen, ny hjelpesnekke, eksosfeste, nytt bensinfilter, tecrylert under ++

Nok og henge fingra i!!

53b0b11d-c54d-ac60.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ond sirkel!

Jeg kan ikke selge den, da taper jeg alt for mye, kan ikke beholde den som den er, for da ser den løen ut - konklusjon; bruke alle pengene mine på den og få den til og se grei ut, og ikke selge den på en laaang tid. Eventuelt hvis jeg får et tilbud jeg ikke kan takke nei til da..

Er blakk snart nå igjen, hele 5 dager etter lønning.. Regninger, bensin og deler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner til den :P pluss har lånt bort litt her og der, og kjøpt men ikke betalt ny moods-klokke, så håper jeg får fyllt bensin en gang eller 2 før jeg får ny lønn den 20. :P

Hehe, bil livet er ikke lett!

Uppdæit fra meg og Torjus!

Nye powerflex i traværsen !

53b06b7f-592a-89c0.jpg

53b06b7f-59bc-e63c.jpg

53b06b7f-59cf-9eb8.jpg

53b06b7f-59dc-beff.jpg

53b06b7f-59f2-40af.jpg

+ nytt bremserør på bærearmen venstre side bak, da den var helt stuck..

Panser ferdig lakkert, ikke strøkent da det ble endel støv i lakken, men funker.. Monteres på fredag!

53b06b7f-5a26-6d80.jpg

53b06b7f-5a37-0ac5.jpg

53b06b7f-5a42-db6c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah blir bra! Litt våtslip på det panseret så er det jo riktig så fint.

Blir vel våtsliping ettervært, men ikke før millitæret. Nå merker jeg at jeg trenger og "slappe av" litt før jeg drar :P

Dette blir jo riktig staselig!!

Hvilken approach tok dere på foringene? Ser at eksos og hele traversen er senka, men videre?

Ja, nå liker jeg bilen mer og mer jo mer jeg skrur! :P deilig og vite at de fleste skruer under bilen er løsnet/nye/satt inn med alupasta og skrudd til med fornuftig moment, så det skal løsne uten problemer selv etter noen salte vintere!

Når det kommer til traværsen, så senka vi hele ned så foringene forran var helt ute av de gjennomgående boltene, monterte verktøy for og presse ut foringer og satte inn powerflexen. Når vi fant fram riktige skiver osv til og få ut foringene tok det vel 5-10 min før begge foringene var ute og de nye inne. Gikk veldig lett :) riktig verktøy er værtfall halve jobben!

Også byttet Torjus hjelpesnekke. Ble litt forskjell, men fremdeles den styresnekke slakken.. Jeg vil ha tannstang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah blir bra! Litt våtslip på det panseret så er det jo riktig så fint.

Blir vel våtsliping ettervært, men ikke før millitæret. Nå merker jeg at jeg trenger og "slappe av" litt før jeg drar :P

Pingle!! xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...