Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Yeah =P~

Får du kjørt med sommerdekk enda? :)

Jaja! Må bare passe på der det er skygge, og være litt oppmerksom om kveld/morgen :P er bart på veiene her!

Jeg kjører ikke inn i oppkjørselen. Sleit "litt" med og komme os ut derifra i går :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fargen altså!! Med breifront og m fangeren, e34 kan umulig bli råere!

sent from my microwave using tapatalk

Takk! :D men er et par andre ting som kan gjøres for og få den enda kulere :) som f.eks gule fjærnlys lamper, bakrutesenker, shadowline rundt vinduene og kaanskje litt toning av rutene :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fin bil du har ,passer også veldig fint med de hjula du har på.Rett og slett skamtøft. :wink:

Tusen takk :) Ja får en god følese i magen vær gang jeg ser den med sommerhjula :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang forsikringa jeg snakka om her om dagen. Betaler nå 10000 i året på meg sjøl 40%. Blir enda 10% i juni :)

Jævli fin den bilen din. Gleder meg til min får montert rette modsa :)

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Såpass ja! Nei da venter jeg litt med og ta den på meg tror jeg. Bygger opp bonusen med billig biler :P

Takk! Ja, vi får ta en shoot en gang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på GS treffet i år?

Det vet jeg ikke.. Får se an hvor i landet jeg befinner meg + om jeg har penger til og kjøre lengere en til butikken & tilbake :P

Nydelig bil!:)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Takk! :)

Dagen i dag har gått bort til og skru på C3'n og starte opp C5'n :) Godt og få gjort litt med de også

C5'n har så deilig lyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

diiiiiiiigger bilen din :applause:

Tusen takk Therese :)

Fikk vasket bilen igjen i dag, med svamp denne gangen. Deilig!

Vurderer og ta turen til Halden i kveld for og se på amerikanere med høyballer på taket. Noen herifra som skal?

Et par møkkbilder etter vasking :)

a3urypuq.jpg

y3a7yzej.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...