Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

ja du trives oppi der? :) skal du ett år eller flere?:)

mye små plokk på bilen a? :) den er ihvertfall fin utta tvil!:)

Ja, er en kul jobb og greit betalt + kule folk!

Har skrevet kontrakt på 3år nå, så får vi se om det blir mer en det når den tid kommer!

Tja, er endel syns nå jeg! Men mye av det er vel relativt greie feil og fikse, men jeg har bare ikke giddet. På tide og manne seg opp til og fikse de!

det er morro å høre! :) er det ikke sånn små ting som forblir a som regel:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ja her har det skjedd litt mens jeg har vært borte!

Parkerte bilen med nesten halv tank i mai, så kommer jeg hjem i går og skulle starte den. Da sier det bare klikk, som om at batteriet var tomt, noe det ikke var. Det var full ladet. Vi prøvde og trille i gang bilen uten hell, den låste hjula selv i 3 gir, og i 4-5 gir så slura det bare. Hadde dårlig tid, så jeg tok en annen bil og kjørte dit jeg skulle. På turen tenkte jeg litt, så i dag skrudde jeg ut pluggene for og se om det var vann eller bensin i sylindrene. Jada, her var det fullt i sylinder 1,3 &6! Ikke nok med det, er jo bensin i hele fuckings motoren.. Så nå har jeg bestilt 6 splitter nye dyser fra borsch, med 4 hull istedenfor 1 hull. Gleder meg! På onsdag kjøper jeg ny olje&filter. Nå tør jeg ikke kinne motoren uten pluggene i engang, ikke med så mye bensin istedenfor olje..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid festlig med gammel 5 er.

Enten så går de hele tiden eller så dukker det stadig opp noe.

Men dette fikser du vettu Michael.Er ikke lenge før m30 en brøler av glede igjen med to svarte striper bak bilen som takk :):) ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid festlig med gammel 5 er.

Enten så går de hele tiden eller så dukker det stadig opp noe.

Men dette fikser du vettu Michael.Er ikke lenge før m30 en brøler av glede igjen med to svarte striper bak bilen som takk :):) ..

Hehe, det er sant! Bilen min tåler tydeligvis ikke og stå stille..

Er jeg heldig så kommer de svarte stripene før helgen, så får jeg blitt med på gatebil!

Ahh kjedelig nyheter men får håpe at det ordner seg uten mer problemer :)!

Ja satser på det. Bare håper på & få dysene før helgen. Det står at de er forventet og komme mellom 11-15 juli.. Så kanskje de kommer på fredag om jeg er heldig! Så blir det corvetten eller Peugeot som bruksbil inntil vidre! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på gatebil? :)

satt også å leste gjennom heeeele tråden din! var visst endel spenstige videoer jeg ikke har sett tidligere, tok sikkert 2 timer å lese gjennom :D Tør ikke tenke på hvor mange kroner som har gått med på denne bilen her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på gatebil? :)

satt også å leste gjennom heeeele tråden din! var visst endel spenstige videoer jeg ikke har sett tidligere, tok sikkert 2 timer å lese gjennom :D Tør ikke tenke på hvor mange kroner som har gått med på denne bilen her :D

Hvis jeg får dysene i tide så kommer jeg ja! Da drar jeg vel sammen med MarkusE30 og Gnilb ;)

Men om de ikke kommer så gidder jeg ikke dra.

Hva med deg? Skal du?

Oioi! Ikke dårlig! Hyggelig at folk gjør det, håper det var litt interessant og lese, og ikke bare tull :P

Begynner og bli litt, men er fremdeles masse som mangler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser nedover onsdag, blir å sitte på med en kompis, gidder ikkje kjøre 3,5 til oslo igjen! + bilen er ikke kjørbar at the moment ;)

Ja du holder på med motoren din du ja!

Vi får se da, må få til en liten E34 prat om jeg også drar dit! Så må du se E34'n til Gnilb om du ikke har sett den i det siste. Den er blitt skammrå!

Ikke for å være noob eller noe men når er det?

sent from my microwave using tapatalk

Det er nå til helgen! :) på rudskogen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mye å sette fingern på denne 5'ern her nei! Bare ett diggert hull i bakfangern :D

Har kun sett gnillb sin på bilder, sikkert fin den ;D

Hehe, joda er mer en nok og sette fingeren på! Man ser det bare ikke på bilder.. Og det hullet, ja det irriterer meg! Må finne ut hvordan jeg skal få fikset det. Evt så har jeg lyst på ac fangere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte meg nettop ny eksospotte til bilen :))) hvordan utforming den har holder jeg for meg selv, men er værtfal 3" inn på den. Kommer til og bygge enkelt 3" fra katalysator og bakover. Får se om jeg smeller på en lyddemper til for og senke lyden litt mer ;)

Grunnen til at det blir 3" er da i tilfelle turbobygg senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...