Gå til innhold

Er det mange Z8 i Norge?


larserso
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gikk en sølv z8 i stavanger for 2 år siden, den ble brukt som konebil mens mannen kjørte en x5 4.4i :D

Der tar du feil, mannen kjørte en X5 4,8IS :wink: , å heter Ertvaag, å eier ganske mye av Bavaria konsernet. Z8 er sølvgrå med reg nr RH 80000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det det som stod på den ja?! Enda bedre jo! :D Har på følelse av at du kjenner til de fleste grombiler i stavanger området.. :P

Var å leverte noen varer hjemme hos dem for noen år siden, å snakket da litt med fruen i huset. Sønnen deres kjørte forøvrig en ganske strøken E30 M3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går hvertfall en z8 med hs skilter på lillehammer

Oi, her var det aktivitet :)

Da var det nok denne. Såg den kun på avstand fra kontorvinduet. Litt hektisk ukeavslutning så rakk ikke bort og titte. Men, jeg mener jeg skimta de bokstavene ja og at tallene også var såpass gamle at den enten er solgt ny i Norge eller importert rundt den tiden den var ny. Kun 3stk registrert i Norge ja? Da må jeg opp og gå litt rundt bilen i håp om at han kommer ut :) Mistenker at karen jobber der for han stod på akkurat samme sted om en ny A8 står til vanlig. Elegant bil må jeg si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

20130511_143219_zps93536e1d.jpg

Her er en av de Norske bilene på BMW CCN Telemark sitt vårtreff. Så står det en sølv Z8 Alpina med Norske skilt på Autostrada Sport, samt den Autostrada solgte Z8en på Lillehammer og den sorte Z8en til dama i Oslo området, som faktisk vurderer å bytte den inn i en Ferrari F12 :mrgreen:

Så da er det ihvertfall 4 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...